[ X ]

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu), wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych na zasadach wskazanych w "Polityce prywatności"

Kontynuuj przeglądanie

REKLAMA

Honda CBR 500 R i CB 500 F - pierwsze wrażenia

Nowe "500" Hondy wyglądają naprawdę kozacko. Na prezentacji okazało się, że zmieniono w nich nie tylko wygląd.

Honda CB 500 F - testujemy nowości 2016.

Ludzie z Hondy doliczyli się ponad 200 zmian w stosunku do poprzedniego modelu. Najbardziej w oczy rzuca się nowa, bardziej agresywna stylistyka, którą podkreślają światła na diodach LED. Nieco pogrzebano przy zawieszeniach (widelec ma teraz regulację napięcia wstępnego) oraz nieco zmieniono reakcję silnika na gaz. Odczuwalnie chętniej wkręca się on na obroty, niemniej pozostała wyraźna reakcja na zmianę obciążenia. Nie zmieniono również mocy - 48 KM rzędowy twin uzyskuje przy 8500 obr/min.

Dobrą wiadomością dla niezbyt wyrośniętych jest obniżenie masy nakeda aż o 2 kg. Z kolei początkujących ucieszą nie tylko nowe zaciski hamulcowe, ale również seryjnie montowany ABS. Więcej o tym jak oba modele spisują się na drodze przeczytasz w MOTOCYKL-u 4/2016.

zobacz galerię

Zobacz również:
Maszyna w nowej osłonie rożni się od starego Dominara przede wszystkim nowym przednim zawieszeniem, zwiększoną mocą silnika i nieco lepszym wyposażeniem.
ZOBACZ WIĘCEJ

Komentarze

 
DODAJ KOMENTARZ
REKLAMA