Honda CMX1100 Rebel w wersji custom

Na festiwalu Wheels & Waves pokazano dwie customowe Hondy zbudowane na bazie CMX1100 Rebel.

Choć oba motocykle postały na bazie tej samej maszyny, każdy z customów CMX „Sport” i CMX „Bobber” zostały zaprojektowane tak, by budzić emocje klientów o różnych gustach.

CMX SPORT - "Sportowa maszyna do codziennej jazdy ".

Modyfikacje dokonane przez speców z FCR Original podkreślają praktyczność i radosny charakter Hondy Rebel, jednocześnie eksponując jej sportowe, muskularne i agresywne rysy. Modyfikacja tylnego wahacza pozwoliła na zamontowanie 17-calowego tylnego koła z modelu CB500F z oponą Dunlop D212 o rozmiarze 190/55-ZR17 oraz pary czarnych amortyzatorów Öhlins. Przedni błotnik zyskał nowy kształt i został obniżony o 25 mm. W motocyklu zamontowano poszerzoną kierownicę, dzięki której nie trzeba używać tak dużej siły do prowadzenia motocykla. Prędkościomierz powędrował na górną półkę.

 

CMX „Sport” i CMX „Bobber”Honda

 

Podczas projektowania kształtu motocykla wykorzystano technologię skanowania 3D. Wzrok przyciąga specjalnie wykonany z włókien węglowych i poliestrowych zbiornik paliwa (z aluminiowym wlewem) oraz kanapa pokryta alkantarą. Tradycyjne zarówki zastąpiono diodami LED. Sportowego charakteru dodają ręcznie wykonane podnóżki, a czerwono-czarny lakier i detale nawiązują do klasycznego wizerunku Hondy. Od strony technicznej silnik pozostał niezmieniony fabryczny, a jedyną zmianą jest nowy układ wydechowy wykonany ze stali nierdzewnej FCR Original.

CMX BOBBER - „Wzmocnienie customowego ducha, przy jednoczesnym zachowaniu rozrywkowego charakteru…”

Ten motocykl został zaprojektowany w stylu bobber. Mimo obniżenia przodu o 25 mm, zawieszenia obu kół i tylny wahacz są fabryczne. Wykonane specjalnie dla tego motocykla czarne szprychowe koła ubrano w grube opony Bridgestone.

W bobberowym klimacie utrzymana jest aluminiowa kierownica, skórzane siedzenie z perforowanymi skórzanymi profilami, prosty aluminiowy przedni błotnik (z wykończeniem Mirrachrome) oraz malowane obramowanie reflektora.

 

CMX „Sport” i CMX „Bobber”Honda

 

Specjalistom z FCR Original udało się wyjątkowo sprytnie rozmieścić kierunkowskazy LED w klasycznym stylu Mini-Bates, a podobnie jak w CMX Sport, skan 3D pozwolił na stworzenie customowego poliestrowo-węglowego zbiornika paliwa z satynowym wykończeniem Mirrachrome/blue oraz aluminiowego wlewu paliwa. Wydech FCR Original z powłoką ceramiczną jest ważnym elementem wykończenia, podkreślając mechaniczne piękno motocykla.

 

 

 

zobacz galerię

Zobacz również:
Kawasaki kończy proces wdrażania motocykla hybrydowego lub nawet całej linii takich jednośladów. Ostatnio producent zgłosił patent dotyczący nazwy E-Boost, która jednoznacznie kojarzy się z wcześniejszymi pracami nad zastosowaniem napędu elektrycznego.
ZOBACZ WIĘCEJ

Komentarze

 
DODAJ KOMENTARZ
REKLAMA