CRF250L to poręczne i lekkie enduro do codziennego użytku. Łatwy w użytkowaniu motocykl z homologacją oferujący wiele radości z jazdy zarówno po mieście jak i w terenie.
Motocykl wyposażony został w chłodzony cieczą, jednocylindrowy silnik o pojemności 249 cm3 z rozrządem DOHC. Jednostka napędowa została umieszczona w dwu-rurowej owalnej stalowej ramie. Za amortyzację przedniego koła nowej Hondy CRF250L odpowiada solidny widelec upside-down, a tylne zawieszenie z systemem ProLink zamontowane zostało na aluminiowym wahaczu.
Motocykl według producenta ma się wyróżniać doskonałą jakością, niezwykle przystępną ceną, a także niskimi kosztami użytkowania.
Więcej szczegółowych informacji wraz z pełna specyfikacją techniczną zostanie ogłoszonych w kwietniu.
Jedynym cruiserem w ofercie Kawasaki jest dziś Vulcan S. Najwyższy czas, by, za przykładem Hondy, uzupełnić ofertę o większy model, najlepiej zasilany doładowanym silnikiem z H2.
2000 zł mandatu za pojedyncze wykroczenie drogowe i nawet 4000 zł za wielokrotne – takie stawki mandatowe zaproponował twórca petycji skierowanej do posłów.
Czy myć motocykl ręcznie, miękką gąbką wodą z wiadra, czy może jechać na myjnię ciśnieniową?
REKLAMA
Ups... widzimy, że masz AdBlocka.
Nasz serwis jest dostępny całkowicie bezpłatnie, ale żeby taki mógł pozostać, musimy wyświetlać na nim reklamy. Jeśli cenisz naszą pracę, dodaj tę stronę do wyjątków. Nie musisz wchodzić w ustawienia przeglądarki. Wystarczy kliknąć poniżej.
Komentarze