REKLAMA

Honda Integra

Honda Integra, jak sama Honda wskazuje jest sprytnym połączeniem motocykla z klasyczną skrzynią biegów i maxiskutera z wszelkimi jego dogodnościami. Integra jest oparta na zeszłorocznym concepcie Mid pokazanym na Eicmie.

W tym roku Honda pokaże produkcyjną wersję Integry. Skuter będzie opierał się na dwucylindrowym rzędowym silniku o pojemności 670 cm3, który ma być mocny (51 KM) i oszczędny, a jego charakterystyka ma być tak łagodna jak w Goldwingu. Silnik będzie łączył się z dwusprzęgłową skrzynią rodem z VFR1200 z możliwością przełączania automatycznego i manualnego. Więcej o tym skuterze możecie przeczytać w aktualnym numerze MOTOCYKLA (11/2011). Czekamy na pozostałe motocykle oparte na tym silniku, a ploteczki głoszą, że ma to być naked i turystyczne enduro w stylu Transalpa. A poniżej pełna galeria zdjęć:


zobacz galerię

Zobacz również:
Jakkolwiek to zabrzmi, ale na początku było BMW. Nie byle jakie, lecz kultowy model BMW R 1200 GS. Później do oferty dołączył model dla prawdziwych twardzieli - Harley-Davidson Fat Boy. Było turystyczne enduro, był chopper, logicznym jest, że kolejnym motocyklem w kolekcji musiała być maszyna sportowa. W ten oto sposób do maszyn zbudowanych z klocków Lego dołączyło Ducati Panigale V4R. 
ZOBACZ WIĘCEJ

Komentarze

 
DODAJ KOMENTARZ
REKLAMA