NC700S to nowy naked zbudowany na bazie silnika z Integry, czyli 670 cm3 rzędowym dwucylindrowcu którego największą zaletą ma być oszczędność i zwinność. Silnik generuje co prawda tylko 47,5 KM i 60 Nm momentu obrotowego jednak jego 14,1-litrowy zbiornik ma pozwolić na przejechanie 400 KM co daje imponujący wynik 3,5 l/100 km. Opcjonalnie NC 700S można wyposażyć w C-ABS i i dwusprzęgłową skrzynię biegów. W miejscu zbiornika paliwa jest schowek mogący pomieścić nawet pełnowymiarowy kask integralny. NC700S będzie się poruszać na 17-calowych kołach (rozmiary opon 120/70 i 160/60). Zawieszenie przednie to tradycyjny widelec teleskopowy o średnicy 41 mm i skoku 120 mm, a tylne to amortyzator centralny montowany systemem ProLink również o skoku 120 mm. Hamulce to jedna tarcza z przodu (320 mm) i jedna z tyłu (240 mm). Cała konstrukcja oparta jest na stalowej ramie zamkniętej. Dostępna będzie w trzech kolorach: srebrnym, białym i czarnym. Poniżej wejście do galerii i opis NC700X.
NC700X oparta jest na tej samej konstrukcji. Jedynymi różnicami poza wyglądem oczywiście są: podwyższone zawieszenie (skoki zawieszeń odpowiednio przód i tył: 153,5 i 150 mm) i nieco wzmocniony silnik dysponujący mocą 52 KM i momentem obrotowym na poziomie 62 Nm. Czy rzędowy dwucylindrowiec NC700X okaże się następcą widlastego Transalpa? Tego jeszcze nie wiemy.