[ X ]

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu), wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych na zasadach wskazanych w "Polityce prywatności"

Kontynuuj przeglądanie

REKLAMA
REKLAMA
PODZIEL SIĘ

OCEŃ
3.0

Honda NC700X / NC700S

Honda pokazała co prawda więcej nowości, ale tutaj prezentujemy te dwie oparte na silniku opisywanym już przy okazji skutera Integry. Czy NC700S zdobędzie władzę w mieście, a NC700X będzie następcą Transalpa?

NC700S to nowy naked zbudowany na bazie silnika z Integry, czyli 670 cm3 rzędowym dwucylindrowcu którego największą zaletą ma być oszczędność i zwinność. Silnik generuje co prawda tylko 47,5 KM i 60 Nm momentu obrotowego jednak jego 14,1-litrowy zbiornik ma pozwolić na przejechanie 400 KM co daje imponujący wynik 3,5 l/100 km. Opcjonalnie NC 700S można wyposażyć w C-ABS i i dwusprzęgłową skrzynię biegów. W miejscu zbiornika paliwa jest schowek mogący pomieścić nawet pełnowymiarowy kask integralny. NC700S będzie się poruszać na 17-calowych kołach (rozmiary opon 120/70 i 160/60). Zawieszenie przednie to tradycyjny widelec teleskopowy o średnicy 41 mm i skoku 120 mm, a tylne to amortyzator centralny montowany systemem ProLink również o skoku 120 mm. Hamulce to jedna tarcza z przodu (320 mm) i jedna z tyłu (240 mm). Cała konstrukcja oparta jest na stalowej ramie zamkniętej. Dostępna będzie w trzech kolorach: srebrnym, białym i czarnym.  Poniżej wejście do galerii i opis NC700X.

REKLAMA




NC700X oparta jest na tej samej konstrukcji. Jedynymi różnicami poza wyglądem oczywiście są: podwyższone zawieszenie (skoki zawieszeń odpowiednio przód i tył: 153,5 i 150 mm) i nieco wzmocniony silnik dysponujący mocą 52 KM i momentem obrotowym na poziomie 62 Nm. Czy rzędowy dwucylindrowiec NC700X okaże się następcą widlastego Transalpa? Tego jeszcze nie wiemy.





zobacz galerię

Zobacz również:
Tak, tak, to wcale nie jest żart. 25 lat temu, w listopadzie 1994 roku, na rynku pojawił się pierwszy numer „Motocykla”. Przez tych 300 miesięcy świat przyspieszył, podobnie jak współczesne motocykle. Przez 2,5 dekady przygotowaliśmy dla Ciebie 299 numerów naszego magazynu.
ZOBACZ WIĘCEJ

Komentarze

 
DODAJ KOMENTARZ
REKLAMA
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij