[ X ]

Drogi Użytkowniku,

W związku z tym, że począwszy od dnia 25.05.2018 r. na terenie Polski obowiązują nowe przepisy regulujące kwestie ochrony Państwa danych osobowych, Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), (dalej zwane RODO), Motor-Presse Polska sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu (53-238) przy ul. Ostrowskiego 7, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia – Fabrycznej we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS: 0000151026, NIP: 8990026326, REGON: 930327847 o kapitale zakładowym w wysokości 2.860.000,00 złotych zachęcamy do zapoznania się ze zaktualizowaną treścią "Polityki prywatności" naszych Serwisów. Znajdują się w niej szczegółowe informacje na temat zasad przetwarzania danych osobowych na naszych stronach internetowych.

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu) z wykorzystaniem domyślnych ustawień przeglądarki internetowej w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Motor-Presse Polska Sp. z o. o oraz naszych Zaufanych Partnerów do celów marketingowych, w szczególności na potrzeby wyświetlania reklam dopasowanych do Twoich zainteresowań i preferencji. Pamiętaj, że wyrażenie zgody jest dobrowolne. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres zmieniając ustawienia plików cookies w przeglądarce.

Kontynuuj przeglądanie

REKLAMA
REKLAMA
PODZIEL SIĘ


OCEŃ
5.0

Honda Neo Sports Cafe Concept

Honda pokazała nieco odświeżony koncept o nazwie Neo Sports Cafe. Całość wygląda całkiem nieźle, a pojemność silnika wynosząca 650 cm3 byłaby uzupełnieniem neo-klasycznej oferty.

Honda Neo Sports Cafe Concept Honda Neo Sports Cafe Concept

Co ciekawe projekt Neo Sports Cafe po raz pierwszy ujrzał światło dzienne podczas zeszłorocznych targów Tokyo Motor Show. Przypomnijmy, że ta maszyna powstała w rzymskim centrum badawczo-rozwojowym Hondy. W pokazanej właśnie w Paryżu wersji zmieniono kilka detali - najbardziej w oczy rzuca się podwójny wydech SC Projekt. Przednia ledowa lampa wygląda futurystycznie. Może się podobać minimalizm i czysta forma motocykla.

Japończycy twierdzą, że połączyli inspiracje motocyklami  typu naked i café racer, tworząc unikalny, nowy styl. Przekonali się już o tym fani CB 1000 R, CB 300 R oraz CB 125 R - te maszyny wyróżniają się z tłumu. Rzędowy czterocylindrowy silnik znany z modelu CB 650 byłby doskonałym uzupełnieniem tej oferty.

Niestety póki co nikt głośno nie mówi o wprowadzeniu do produkcji seryjnej, a szkoda... Pozostaje nam cierpliwie czekać.

REKLAMA

zobacz galerię

Zobacz również:
Nie, to nie żart. To 200-konny Super Scout, stylizowany na lata 20-te. Musimy przyznać, że Szwedzi poszli na całość. Efekt? Powala na kolana.
ZOBACZ WIĘCEJ

Komentarze

 
DODAJ KOMENTARZ
REKLAMA