Trzydzieści godzin – tyle zajmuje ręczne malowanie elementów jednego modelu. Na baku umieszczone są zdobienia z prawdziwego 23 karatowego złota. To prawdziwa perełka wśród amerykańskich turystyków. Główny nacisk postawiono na styl, co widać. Motocykl cieszy się elegancją i pięknym wykończeniem. Roadmaster Elite napędza silnik Thunder Stroke 111, o pojemności 1811 cm3. Potężny moment obrotowy zachwyci niejednego, aż 138,9 NM osiągane jest już przy 2600 obr/min.
Motocykl ma aluminiową ramę i jest wyposażony w gmole i bumpery. Indian posiada system Ride Command, czyli nawigację i komputer pokładowy. Z 7 calowym ekranem można połączyć się telefonem dzięki łączności Bluetooth. 300 Watowe głośniki grają świetnie. Kufry o łącznej pojemności 140 litrów są wyposażone w zamek centralny. Oprócz tego podróże ułatwią: system bezkluczykowy, podgrzewane fotele wykonane z prawdziwej skóry, podgrzewane manetki, podłokietniki dla pasażera, oraz elektrycznie sterowana szyba.
![]() |
![]() |
![]() |
„Wszystkie motocykle Indian sprzedawane na polski rynek objęte są 5 letnią gwarancją. Jako oficjalny importer jesteśmy bardziej niż pewni tego, że sprzęty przez nas dystrybuowane poza wieloma walorami estetycznymi czy technicznymi cechuje przede wszystkim niezawodność.” - mówi Katarzyna Kliś, odpowiedzialna za sprzedaż i marketing marki w Polsce.
Roadmaster Elite to limitowana wersja Indiana. W Europie pojawi się zaledwie 65 sztuk modelu Elite. Do Polski trafią zaledwie dwie sztuki. Kto będzie prowadził najlepszy dotychczasowy motocykl Indiana? Cena motocykla to 169 900 zł. Zakupu można dokonać u jednego z sześciu dealerów.
Więcej informacji technicznych
Sprawdź film: