Lekkie liftingi to moda, która na dobre wprowadziła się do motocykli. BMW takie liftingi stosuje regularnie i właśnie objęły kolejne modele napędzane silnikami rzędowymi, czyli wszystkie odmiany S 1000 (R, RR i XR), a także K 1600 GT.
Litrowy naked S 1000 R dostał kilka koników ekstra (ma teraz 165 KM) i jest lżejszy o 3 kg (waży 205). Nowy jest tytanowy tłumik, a w mocowaniu kierownicy zastosowano gumy zapobiegające nadmiernym wibracjom. Odświeżony został zestaw zegarów - poprawiono czytelność i dodano termometr temperatury zewnętrznej. Zmniejszona została chłodnica, a motocykl został przystosowany do normy Euro 4. W opcji będzie oczywiście ABS na zakręty (ABS Pro), quickshifter z funkcją downshiftera, lżejsze kute koła.
Podobne zmiany obejmą turystycznego XR-a, a sportowy RR dostanie DTC w standardzie (dynamiczna kontrola trakcji) i ABS na zakręty w opcji. Nowe będą oczywiście malowania.
K 1600 GT dostanie półaktywne zawieszenia z dwom trybami jazdy i automatyczną regulacją tłumienia i wspomaganie cofania (taki wsteczny). Nowy jest też zestaw zegarów z nowy systemem IEC (intelligent emergency call) do wzywania pomocy w razie wypadku. Zoptymalizowana została ochrona przed wiatrem, nowe są malowania a GT został też oczywiście przystosowany do normy Euro 4.
Pojawiła się również wersja K 1600 B (czyli turystyczny bagger), ale o niej przeczytacie niedługo.
Intermot: Poprawione rzędówki BMW
Kilka modeli BMW w tym S 1000 R, S 1000 RR i S 1000 XR, a także K 1600 GT zostało poprawionych tuż przed sezonem 2017.
Zobacz również:
Komentarze
~Motocykl Online, 2016-10-11 12:52:17
Potwierdzenie zgłoszenia naruszenia regulaminu
Czy zgłoszony wpis zawiera treści niezgodne z regulaminem?