Polityka prywatności - poznaj szczegóły » [ X ]
PODZIEL SIĘ


OCEŃ
2.5

Intermot: Poprawione rzędówki BMW

Kilka modeli BMW w tym S 1000 R, S 1000 RR i S 1000 XR, a także K 1600 GT zostało poprawionych tuż przed sezonem 2017.

BMW S1000 R i S 1000 RR po liftingach 2017, Intermot 2016

Lekkie liftingi to moda, która na dobre wprowadziła się do motocykli. BMW takie liftingi stosuje regularnie i właśnie objęły kolejne modele napędzane silnikami rzędowymi, czyli wszystkie odmiany S 1000 (R, RR i XR), a także K 1600 GT.

Litrowy naked S 1000 R dostał kilka koników ekstra (ma teraz 165 KM) i jest lżejszy o 3 kg (waży 205). Nowy jest tytanowy tłumik, a w mocowaniu kierownicy zastosowano gumy zapobiegające nadmiernym wibracjom. Odświeżony został zestaw zegarów - poprawiono czytelność i dodano termometr temperatury zewnętrznej. Zmniejszona została chłodnica, a motocykl został przystosowany do normy Euro 4. W opcji będzie oczywiście ABS na zakręty (ABS Pro), quickshifter z funkcją downshiftera, lżejsze kute koła.

Podobne zmiany obejmą turystycznego XR-a, a sportowy RR dostanie DTC w standardzie (dynamiczna kontrola trakcji) i ABS na zakręty w opcji. Nowe będą oczywiście malowania.

K 1600 GT dostanie półaktywne zawieszenia z dwom trybami jazdy i automatyczną regulacją tłumienia i wspomaganie cofania (taki wsteczny). Nowy jest też zestaw zegarów z nowy systemem IEC (intelligent emergency call) do wzywania pomocy w razie wypadku. Zoptymalizowana została ochrona przed wiatrem, nowe są malowania a GT został też oczywiście przystosowany do normy Euro 4.

Pojawiła się również wersja K 1600 B (czyli turystyczny bagger), ale o niej przeczytacie niedługo.

zobacz galerię

Zobacz również:
Poznaj nową oponę sportowo-turystyczną firmy METZELER - ROADTEC 01. Opracowana by zaoferować motocyklistom wysoki poziom przyczepności w różnych warunkach pogodowych. Zarówno na suchej jak i mokrej nawierzchni, a także w zmiennych warunkach oraz na nawierzchniach o niskiej przyczepności. ROADTEC™ 01 oferuje przebiegi na porównywalnym poziomie w odniesieniu do swojego segmentu dzięki bardziej jednorodnemu zużyciu oraz dużej stabilności, zarówno przy dużych prędkościach, jak i przy w pełni obciążonym motocyklu.
ZOBACZ WIĘCEJ

Komentarze

 (1)
ZOBACZ KOMENTARZE
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij