Konstruktorem tego przedziwnego motocykla jest Eberhard Schulz – genialny inżynier i twórca niezwykłej, by nie rzec kultowej marki Isdera (Ingenieurbüro für Styling Design und Racing). Założona w 1983 roku firma specjalizuje się w produkcji superaut. Modele takie jak Commendatore, Spyder, czy Silver Arrow możemy znać bardziej z gier komputerowych, czy obrazków w gumach Turbo niż ulic.
Inżynier Schulz nie poprzestaje jednak na projektowaniu tylko samochodów. To właśnie on odpowiada za koncept motocykla turystycznego BMW Futuro, zaprezentowany w 1980 roku. Ale w porównaniu z tym, co Schulz wymyślił później w ramach swojej marki Isdera, tamten sprzęt wydaje się ugrzeczniony, wręcz nudny.
Tym, co zaszokowało motocyklowy świat była, zaprezentowana w 2016 roku, Isdera Twincycle 150i – trójkołowy, dwuosobowy pojazd, który, podobnie jak inne współczesne trójkołowce, pochyla się w zakrętach. Podstawową różnicą między Twincycle a, na przykład Nikenem, jest to, że kierowca i pasażer Isdery siedzą obok siebie, na dwóch osobnych motocyklowych kanapach, w, jak się wydaje, koszmarnie niewygodnej pozycji.
Przeczytaj także: Royal Enfield concept KX
Komentarze