[ X ]

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu), wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych na zasadach wskazanych w "Polityce prywatności"

Kontynuuj przeglądanie

REKLAMA
REKLAMA
PODZIEL SIĘ

OCEŃ

Jest Fluorescencyjne i Nadmuchane...

Może to i prostackie i szowinistyczne podejście ale lubimy takie reklamy. Są estetyczne i wymowne i przynajmniej jest na czym oko zawiesić - Scorpion to wie i bezwzględnie to wykorzystuje.

Takie reklamy pojawiły się we francuskich magazynach motocyklowych. Trzeba przyznać, że Scorpion reklamując swoje kaski próbuje oddziaływać na najbardziej prymitywne instynkty, co tu dużo mówić z powodzeniem. I niby tutaj mówią, że "fluorescencyjne i nadmuchane to bezpieczne" i że "dotknij, jest nadmuchane", lub "że tanie i nie zedrze ci ostatniej koszuli z pleców", a my jakoś wciąż za cholerę nie możemy skupić się na tych sloganach chociaż święcie wierzymy, że Scorpion naprawdę robi dobre kaski...

REKLAMA

zobacz galerię

Zobacz również:
Tak, tak, to wcale nie jest żart. 25 lat temu, w listopadzie 1994 roku, na rynku pojawił się pierwszy numer „Motocykla”. Przez tych 300 miesięcy świat przyspieszył, podobnie jak współczesne motocykle. Przez 2,5 dekady przygotowaliśmy dla Ciebie 299 numerów naszego magazynu.
ZOBACZ WIĘCEJ

Komentarze

 
DODAJ KOMENTARZ
REKLAMA
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij