Jest Fluorescencyjne i Nadmuchane...

Może to i prostackie i szowinistyczne podejście ale lubimy takie reklamy. Są estetyczne i wymowne i przynajmniej jest na czym oko zawiesić - Scorpion to wie i bezwzględnie to wykorzystuje.

Takie reklamy pojawiły się we francuskich magazynach motocyklowych. Trzeba przyznać, że Scorpion reklamując swoje kaski próbuje oddziaływać na najbardziej prymitywne instynkty, co tu dużo mówić z powodzeniem. I niby tutaj mówią, że "fluorescencyjne i nadmuchane to bezpieczne" i że "dotknij, jest nadmuchane", lub "że tanie i nie zedrze ci ostatniej koszuli z pleców", a my jakoś wciąż za cholerę nie możemy skupić się na tych sloganach chociaż święcie wierzymy, że Scorpion naprawdę robi dobre kaski...

zobacz galerię

Zobacz również:
Litr paliwa za 8 zł? Taki efekt może przynieść wprowadzenie unijnej dyrektywy w ramach Europejskiego Zielonego Ładu. To jednak najgorszy scenariusz, w dodatku nawet jeśli się sprawdzi, poprzedzi go okres przejściowy.
ZOBACZ WIĘCEJ

Komentarze

 
DODAJ KOMENTARZ
REKLAMA