[ X ]

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu), wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych na zasadach wskazanych w "Polityce prywatności"

Kontynuuj przeglądanie

REKLAMA
REKLAMA
PODZIEL SIĘ

OCEŃ

Już niebawem w salonach - nowy V-Strom 650 ABS

Suzuki wprowadza na rynek nowe turystyczne enduro. Wygląda znajomo prawda? Nic dziwnego, bo to odświeżony DL 650.

Już niebawem - bo w połowie lipca do Polskich salonów Suzuki trafi nowy V-Strom 650 ABS będący następcą modelu DL 650 który zadebiutował w 2003 i jest jednym z lepiej sprzedających się motocykli Suzuki w Polsce.

REKLAMA

W porównaniu z poprzednikiem nowy V-Strom schudł o 6 kg, mniej pali, jest bardziej komfortowy i elastyczny - zwłaszcza w zakresie niskich i średnich obrotów. Maszynka ma także nowe plastiki i owiewkę z regulowaną szybą zapewniającą lepszą ochronę przed wiatrem, a także montowany w standardzie ABS. Dodatkowo w kokpicie pojawił się wyświetlacz biegów, oraz informacje o temperaturze otoczenia i zużyciu paliwa. Motocykl oferowany bezie w kolorach białym, czarnym i pomarańczowym.


 


Dane techniczne: Silnik: chłodzony cieczą, widlasty, dwucylindrowy V 90°, zailany wtryskiem, rozrząd DOHC. Pojemność - 645 cm3. Średnica x skok tłoka - 81,0 mm x 62,6 mm, stopień sprężania - 11,2:1, maksymalna moc 68,7 KM przy 8800 obr/min, maksymalny moment Obr. 60 Nm przy 6400 obr/min. Skrzynia sześciobiegowa. Długość 2290 mm, szerokość 835 mm, wysokość 1405 mm, rozstaw osi 1560 mm, prześwit 175 mm, wysokość kanapy 835 mm, masa 214 kg. Zawieszenie: przód - widelec teleskopowy, tył – wleczony wahacz, pojedynczy amortyzator z regulacją napięcia wstępnego sprężyny. Hamulce tarczowe. Opony: przód - 110/80 R19 M/C 59H, tył 150/70 R17 M/C 69H. Pojemność baku - 20,0 L



O tym jak jeździ nowy V Strom 650 będziecie mogli poczytać w najbliższym numerze MOTOCYKLA. Miłej lektury!

zobacz galerię

Zobacz również:
Tak, tak, to wcale nie jest żart. 25 lat temu, w listopadzie 1994 roku, na rynku pojawił się pierwszy numer „Motocykla”. Przez tych 300 miesięcy świat przyspieszył, podobnie jak współczesne motocykle. Przez 2,5 dekady przygotowaliśmy dla Ciebie 299 numerów naszego magazynu.
ZOBACZ WIĘCEJ

Komentarze

 
DODAJ KOMENTARZ
REKLAMA
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij