[ X ]

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu), wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych na zasadach wskazanych w "Polityce prywatności"

Kontynuuj przeglądanie

REKLAMA
REKLAMA
PODZIEL SIĘ

OCEŃ
4.5

KTM 790 Adventure R - prototyp

Prototypowy KTM 790 Adventure R to lekkie turystyczne enduro. Będzie napędzane rzędową dwucylindrówką z Duke’a. Wygląda groźnie!

KTM podczas targów EICMA zaprezentował koncepcyjnego 790 ADVENTURE R. To segment, którego 690 Enduro nie potrafiło wypełnić, a Adventure 1090 był dla niektórych za ciężki. Z kolei 790 to lekkie, uniwersalne, turystyczne enduro, które sprawdzi się w podróży i trudniejszym off-roadzie. Ten prototyp najprawdopodobniej trafi do sprzedaży w 2019 r.

Jego serce stanowi identyczna rzędowy twin, co w modelu Duke 790. LC8c to pierwsza rzędowa dwucylindrówka KTM-a. Ten silnik ma moc 105 KM, dwa wałki wyrównoważające i ?pół-suchą? miskę olejową. Wykorbienia co 270 stopni sprawiają, że pracuje i brzmi jak widlak. Charakter silnika zostanie dostosowany do potrzeb Adventure’a. Trzymamy tylko kciuki za jak najniższą masę.

REKLAMA

Wygląd KTM-a robi robotę! Prototyp wygląda jak dakarówka - dla nas bomba! Wąska kanapa, zawieszenia WP, kostkowe opony, szprychowane felgi i wysoko podniesiony przedni błotnik nadają mu rasowy wygląd. W najbliższym czasie szykuje się ciekawy pojedynek mistrzów. Czy Adventure R 790 będzie musiał sprostać wymaganiom Yamahy Tenere 700 i Tigera Tramontana? Trzymamy kciuki, żeby doszło do takiej konfrontacji.

Sprawdź inne nowości z targów EICMA

zobacz galerię

Zobacz również:
Tak, tak, to wcale nie jest żart. 25 lat temu, w listopadzie 1994 roku, na rynku pojawił się pierwszy numer „Motocykla”. Przez tych 300 miesięcy świat przyspieszył, podobnie jak współczesne motocykle. Przez 2,5 dekady przygotowaliśmy dla Ciebie 299 numerów naszego magazynu.
ZOBACZ WIĘCEJ

Komentarze

 
DODAJ KOMENTARZ
REKLAMA
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij