Do napędu tego nakeda użyto chłodzonego cieczą, dwucylindrowego silnika o pojemności 790 cm3. Mało? Spokojnie pomarańczowi zapowiadają, że to będzie najszybsza i najostrzejsza osiemsetka na rynku! Austriacy co prawda zapowiadają, że nowy Duke w przeciwieństwie do dość nerwowego i męczącego w czasie jazdy na co dzień singla 690 połączy dwa światy - będzie bardziej przyjazny, a jeśli agresywnie potraktujesz manetkę gazu wystrzeli twój poziom adrenaliny na kosmiczny poziom. Co do tych pierwszych zapewnień, to nie jesteśmy pewni, ale temat kosmicznej adrenaliny potwierdził film - już tytuł "Skalpel" wiele wyjaśnia. Zresztą zobaczcie sami:)
KTM 790 Duke - zobaczcie jak jeździ prototyp
Rzędowy twin w KTM-ie? To nie fikcja - zobaczcie jak jeździ pokazany na targach EICMA prototyp - KTM 790 Duke.
Zobacz również:
Komentarze