REKLAMA

KTM RC 390 2021. Szpiegowskie zdjęcia, zmiany, co nowego

Zdjęcia szpiegowskie nowego KTM RC 390 odsłaniają rąbka tajemnicy na temat tego motocykla. Pojawi się kolorowy wyświetlacz, zniknie dziób, ale pojemność silnika nie zmieni się.

ktm rc 390 Unsplash

Pojawiają się kolejne informacje o nowym KTM RC 390. Premiera była planowana na ubiegły rok, ale sami-wiecie-co pokrzyżowało plany dosłownie wszystkim, w tym też Pomarańczowym. Może to i dobrze, bo najnowsze zdjęcia szpiegowskie wskazują, że RC 390 ma szansę być jeszcze ładniejszy niż wynikało to z zeszłorocznych informacji.

Zdjęcie szpiegowskie wykonane podczas testów drogowych pokazuje kilka szczegółów, których nie dało się wychwycić na poprzednich fotografiach prototypu. Na uwagę zasługuje przede wszystkim przednia część z szybą zintegrowaną z obudową reflektora. Drobny zabieg stylistyczny wprowadza bardzo fajny, charakterystyczny detal wyróżniający ten motocykl.

Co ciekawe sam kształt przodu podobny jest do tego, co widzieliśmy na poprzednich zdjęciach – wyraźnie widać, że producent porzucił charakterystyczny dla poprzedniego modelu dziób.

Owiewki z quasi-wingletami i rama kratownicowa to kolejne charakterystyczne elementy małej wyścigówki. Pojemność silnika 373 cm3 pozostanie taka sama, ale KTM niemal na pewno dokona mniejszych lub większych zmian w układach dolotowym i wydechowym, by zachować niezmienione osiągi w obliczu konieczności spełnienia normy euro 5.

Na zdjęciu widoczny jest także wyświetlacz TFT, możemy się spodziewać, że jest kolorowy. Jego obecność przypuszczalnie wiązać się będzie z obecnością systemów elektronicznych – trybów jazdy, czy kontroli trakcji z działającym w zakrętach ABS-em, ale to tylko sfera naszych przypuszczeń.

W kwestii zawieszeń i hamulców obstawiamy, że KTM zdecyduje się na współpracę z WP i Brembo, choć zaciski sygnowane będą raczej tańszą marką włoskiego producenta – ByBre. Póki co z niecierpliwością czekamy na kolejne informacje dotyczące KTM RC 390. To wymarzona torówka na niewielkie obiekty, jakie dominują w naszym kraju.

Przeczytaj również: KTM RC 390 - przepis na miasto

Zobacz również:
V7, bodaj najpopularniejszy model włoskiego producenta. W wersji na rok 2021 otrzymał on silnik 850 cm3 z modelu V85, co oznacza większą moc.
ZOBACZ WIĘCEJ

Komentarze

 
DODAJ KOMENTARZ
REKLAMA