REKLAMA

KTM kusi podróżników. Nowe maszyny w akcji!

KTM skupił się w tym roku na maszynach z Adventure w nazwie; modelu 1050 zmienił w 1090, a następnie odświeżył 1290 Super Adventure'a

KTM skupił się w tym roku na maszynach z Adventure w nazwie. Najpierw dokonał modyfikacji modelu 1050, zmieniając go w 1090 (również w wersji R), a następnie mocno odświeżył model 1290 Super Adventure w wersjach R i S. Wygląd przodu wersji S (erka jest podobna do poprzednika) jest delikatnie mówiąc dyskusyjny, niemniej drogowa wesja jest naprawdę wypasiona. Eska dysponuje krótszym niż erka skokiem zawieszeń (200 vs 220 mm), ale ma pełny pakiet elektroniki (kontrola trakcji i ABS MSC), w tym półaktywne zawieszenia i opcjonalny quickshifter z downshifterem. Obie wersje mają też nowe zegary z kolorowym wyświetlaczem TFT. Erka dostała też nowe zawieszenia WP i szprychowane koła, przystosowane do opon bezdętkowych.

Zobacz jak jeżdżą te maszyny

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zobacz również:
BMW odważnie wraca do segmentu cruiserów! Największy w historii silnik typu bokser, nowoczesne rozwiązania oraz mocne przywiązanie do tradycji - tak w skrócie można opisać BMW R18. Obok tego motocykla nikt nie przejdzie obojętnie, a premiera nastąpi jeszcze przed nadejściem jesieni!
ZOBACZ WIĘCEJ

Komentarze

 (1)
ZOBACZ KOMENTARZE
REKLAMA