[ X ]

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu), wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych na zasadach wskazanych w "Polityce prywatności"

Kontynuuj przeglądanie

REKLAMA
REKLAMA
PODZIEL SIĘ

OCEŃ
2.3

KTM-y na 2020 rok już są!

KTM już teraz prezentuje pierwszą porcję nowości na sezon 2020. Największym zaskoczeniem jest 150 EXC TPI, ale interesująco zapowiadają się również pozostałe dwusuwy na wtrysku. Zmiany nie ominęły również czterosuwów (KTM 250 EXC-F, KTM 350 EXC-F, KTM 450 EXC-F i KTM 500 EXC-F).

W nowych modelach EXC na 2020 rok nie spodziewaj się spektakularnych zmian. Wszystkie modyfikacje zostały podporządkowane trzem zasadom: nowocześniej (ekstra akcesoria w standardzie), przyjaźniej (prowadzenie, wydajność) i bardziej drapieżnie (okleina, wygląd).

Austriacy zaczęli od silników - od nowa zaprojektowali filtr powietrza, układ chłodzenia i układ wydechowy. Według obietnic, dzięki tym zmianom, jednostka ma być wydajniejsza. Jak będzie w praktyce? Odpowiedź na to pytanie znajdziesz w najbliższym wydaniu MOTOCYKL-a (nr 7/2019 w kioskach od 14 czerwca).

REKLAMA

Nowe KTM-y mają się jeszcze lepiej prowadzić dzięki poprawionej ramie i zawieszeniu WP XPLOR. To w połączeniu z kierownicą Neken, hamulcami Brembo, podnóżkami No-Dirt, frezowanymi piastami i obręczami Giant (w standardzie) czynią je łakomym kąskiem.

Austriacy chwalą się też najnowszym modelem KTM EXC 300 TPI w limitowanej wersji Erzbergrodeo. Edycja specjalna najmocniejszego dwusuwa z Mattighofen powstała z okazji 25-lecia tej imprezy. Uwaga! Powstanie zaledwie 500 sztuk! A każda z nich zostanie dopasiona akcesoriami z katalogu PowerParts i otrzyma dedykowaną okleinę.

Na szczególną uwagę zasługuje też najmniejszy KTM z rodziny EXC o pojemności powiększonej do 150 cm3. To sprzęt stworzony dla wszystkich stawiających pierwsze kroki w off-roadzie. Za zasilanie silnika odpowiada wtrysk paliwa znany m.in. z EXC 250 TPI, dzięki temu maszyna spełnia normę Euro 4 i jest dopuszczona do ruchu. Przypomnijmy: wcześniej 150-tka była sprzedawana pod nazwą EXC 150 XC-W, jej silnik był zasilany gaźnikiem i maszyna nie miała homologacji drogowej. EXC 150 TPI kosztuje 44 032 zł. 

zobacz galerię

Zobacz również:
Triumph oficjalnie przyznał się, że pracuje nad motocyklem elektrycznym.
ZOBACZ WIĘCEJ

Komentarze

 
DODAJ KOMENTARZ
REKLAMA
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij