Na razie Kawasaki nie zdradza wiele ponad to co możemy zobaczyć na zdjęciach. Jedyne informacje są takie że to w 90% nowy motocykl - nowe części, nowa stylistyka, nowa ergonomia. Na pierwszy rzut oka niewiele się zmieniło, ale w tym przypadku Kawasaki wyznaje zasadę "małe zmiany, wielkie rezultaty".
Przede wszystkim motocykl musiał zostać dostosowany do normy Euro4. Ma też nową ramę, nowe hamulce (po raz pierwszy w serii "W" hamulec tarczowy z tyłu) z ABS-em i oświetlenie LED. Silnik o pojemności 773 cm3 wciąż ma wałek królewski, który odpowiada za sterowanie rozrządem. Motocykl będzie mieścił się w przepisowym limicie prawa jazdy na A2 - 35 kW.
W 800 został zaprezentowany podczas trwających właśnie targów EICMA 2018 w dwóch odmianach - wersja Cafe to oczywiście motocykl stylistycznie nawiązujący do cafe racerów, a wersja Street to klasyczny, stylowy retro-bike na szprychowanych, chromowanych kołach. Więcej informacji na temat tego motocykla Kawasaki ujawnie dopiero na początku 2019, tymczasem zajrzyjcie do galerii i spójrzcie na te piękności!
Zobacz także:
https://www.motocykl-online.pl/newsy/Yamaha-Tenere-700-oficjalna-premiera-2019,12722,1
https://www.motocykl-online.pl/newsy/Diavel-1260-nowosc-Ducati-na-2019-rok,12720,1