Kawasaki Z900RS SE. Retro na wypasie

Rosnąca popularność modeli sportowych w stylu retro skłoniła Kawasaki do poszerzenia swojej oferty o model Z900RS SE. Znajdziesz tu ponadczasowy design i nieodłączne piękno klasycznych motocykli.

Kawasaki Z900RS SE Kawasaki

Nowy Kawasaki Z900RS SE na sezon 2022 ożywia jeden z najbardziej atrakcyjnych schematów malowania z lat 70-tych: klasyczną kolorystykę „Yellow Ball” oryginalnego modelu Z1 z 1972 roku (Super Four). Ponadto, a może przede wszystkim, Z900RS SE otrzymał imponujący pakiet modyfikacji zawieszenia i układu hamulcowego.

Model SE został wyposażony w tylny amortyzator Öhlins S46 z regulacją napięcia wstępnego. Wyposażony w aluminiowy korpus o konstrukcji jednorurowej, tłok średnicy ø46 mm oraz wewnętrzne komory powietrzno-gazowe, zapewniają doskonałe wyczucie motocykla.
Zmiany z przodu to odwrócony przedni widelec o średnicy 41 mm w kolorze złotym, ze zmodyfikowanymi nastawami, tak aby stworzyć idealną równowagę między przodem / tyłem motocykla i reakcją w całym zakresie skoku zawieszenia.

Układ hamulcowy również uległ zmianie wraz z wprowadzeniem zacisku i tarczy Brembo z przodu. Podwójne przednie tarcze Brembo ø300 mm oraz zaciski monoblock Brembo M4.32 montowane radialnie oraz przewody w stalowym oplocie zapewniają większą siłę hamowania, jednocześnie oferując liniową progresję podczas operowania dźwignią.

Więcej informacji na temat Kawasaki Z900RS SE znajdziesz na stronie Kawasaki.pl

Optyczne zmiany względem bazowego modelu Z900RS to litery „RS” w logo modelu na bocznych osłonach wykończonych na czerwono oraz czarne, aluminiowe osłony boczne chłodnicy i osłony wtrysku paliwa oraz piękne, złote wieloszprychowe koła. Wisienką na torcie jest oczywiście schemat malowania „Ice Ball”, który nawiązuje do legendarnego modelu Z1.

Zobacz również:
Układ hamulcowy jest podstawowym elementem każdego motocykla. Pozornie banalny, ale  niezwykle ważny i skomplikowany, zwłaszcza w sportowych jednośladach, gdzie kluczowe znaczenie mają najwyższa skuteczność, niezawodność i niska masa.
ZOBACZ WIĘCEJ

Komentarze

 
DODAJ KOMENTARZ
REKLAMA