ZX-10R
Osoby, które spodziewały się diametralnych zmian w nowym ZX, mogą poczuć się nieco rozczarowane. Podstawowy model Kawy dysponuje mocą 203 KM - to o 3 KM więcej w stosunku do modelu z 2018 roku. Ponadto maszyna wyposażona została w quickshifter i downshifter, a także w elektroniczny amortyzator skrętu. Niestety producent nie przewidział więcej zmian dla wersji podstawowej.
A co z malowaniem zapytacie? Zdjęcia świadczą o tym, że nie ulegnie ono żadnej zmianie.
-b87561a558bedc2d5f57a482ce83caff.jpg)
ZX-10R SE
Model SE to bardziej wypasiona wersja ZX-10R. Oczywiście będzie ona odpowiednio droższa, ale za to lepiej wyposażona. Przede wszystkim wyróżnia ją ładniejsze malowanie (czarne z szaro-zielonymi dodatkami). Lakier baku motocykla wykonano w technologii High Durable Paint. Prościej mówiąc jest to powłoka, która sama się "leczy", czyli jest odporna na wszelkiego rodzaju zarysowania/zadrapania. Wersja SE ma też sterowane elektronicznie zawieszenia KECS (Kawasaki Electronic Control Suspension) z trzema trybami pracy (road, track, custom) oraz kute obręcze kół Marchesini.
ZX-10R SE dysponuje tą samą mocą co wersja podstawowa (203 KM).
ZOBACZ TEŻ: 7 superbike'ów na torze
-2e1b25cd9da0c7e916f771a79d7f50f7.jpg)
ZX-10RR
ZX z dopiskiem RR to limitowana do 500 sztuk wersja Kawasaki. RR na tle wersji SE wyróżnia się tylko i wyłącznie tytanowymi korbowodami, które są o 102 gramy lżejsze. Motocykl zyskał dzięki temu 1 KM (w sumie 204 KM) - to niewiele. Szkoda, że maszyna nie posiada regulowanego elektronicznie zawieszenia i odpornego na zarysowania lakieru (tak jak SE).
Premiera tych motocykli odbędzie się najprawdopodobniej podczas nadchodzących targów EICMA w Mediolanie 06.11-11.11.
-913c8e6c5b60aa65fe61f1709c8058a7.jpg)
Komentarze