[ X ]

Drogi Użytkowniku,

W związku z tym, że począwszy od dnia 25.05.2018 r. na terenie Polski obowiązują nowe przepisy regulujące kwestie ochrony Państwa danych osobowych, Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), (dalej zwane RODO), Motor-Presse Polska sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu (53-238) przy ul. Ostrowskiego 7, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia – Fabrycznej we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS: 0000151026, NIP: 8990026326, REGON: 930327847 o kapitale zakładowym w wysokości 2.860.000,00 złotych zachęcamy do zapoznania się ze zaktualizowaną treścią "Polityki prywatności" naszych Serwisów. Znajdują się w niej szczegółowe informacje na temat zasad przetwarzania danych osobowych na naszych stronach internetowych.

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu) z wykorzystaniem domyślnych ustawień przeglądarki internetowej w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Motor-Presse Polska Sp. z o. o oraz naszych Zaufanych Partnerów do celów marketingowych, w szczególności na potrzeby wyświetlania reklam dopasowanych do Twoich zainteresowań i preferencji. Pamiętaj, że wyrażenie zgody jest dobrowolne. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres zmieniając ustawienia plików cookies w przeglądarce.

Kontynuuj przeglądanie

REKLAMA
REKLAMA
PODZIEL SIĘ


OCEŃ
5.0

Kawasaki ZX-10R 2019 - więcej koni

Kawasaki ujawnia szczegóły na temat odświeżonego modelu ZX-10R. Nowy superbike jest mocniejszy i lepiej wyposażony niż jego poprzednik. 

ZX-10R

Osoby, które spodziewały się diametralnych zmian w nowym ZX, mogą poczuć się nieco rozczarowane. Podstawowy model Kawy dysponuje mocą 203 KM - to o 3 KM więcej w stosunku do modelu z 2018 roku. Ponadto maszyna wyposażona została w quickshifter i downshifter, a także w elektroniczny amortyzator skrętu. Niestety producent nie przewidział więcej zmian dla wersji podstawowej.
A co z malowaniem zapytacie? Zdjęcia świadczą o tym, że nie ulegnie ono żadnej zmianie. 

ZX-10R SE

Model SE to bardziej wypasiona wersja ZX-10R. Oczywiście będzie ona odpowiednio droższa, ale za to lepiej wyposażona. Przede wszystkim wyróżnia ją ładniejsze malowanie (czarne z szaro-zielonymi dodatkami). Lakier baku motocykla wykonano w technologii High Durable Paint. Prościej mówiąc jest to powłoka, która sama się "leczy", czyli jest odporna na wszelkiego rodzaju zarysowania/zadrapania. Wersja SE ma też sterowane elektronicznie zawieszenia KECS (Kawasaki Electronic Control Suspension) z trzema trybami pracy (road, track, custom) oraz kute obręcze kół Marchesini.
ZX-10R SE dysponuje tą samą mocą co wersja podstawowa (203 KM).

REKLAMA

ZOBACZ TEŻ: 7 superbike'ów na torze

ZX-10RR

ZX z dopiskiem RR to limitowana do 500 sztuk wersja Kawasaki. RR na tle wersji SE wyróżnia się tylko i wyłącznie tytanowymi korbowodami, które są o 102 gramy lżejsze. Motocykl zyskał dzięki temu 1 KM (w sumie 204 KM) - to niewiele. Szkoda, że maszyna nie posiada regulowanego elektronicznie zawieszenia i odpornego na zarysowania lakieru (tak jak SE). 

Premiera tych motocykli odbędzie się najprawdopodobniej podczas nadchodzących targów EICMA w Mediolanie 06.11-11.11.

 

zobacz galerię

Zobacz również:
Ducati Multistrada Enduro to kolejna nowość na 2019. Dostała ona silnik ze standardowej 1260 i parę dodatkowych gadżetów. Duża galeria zdjęć.
ZOBACZ WIĘCEJ

Komentarze

 
DODAJ KOMENTARZ
REKLAMA
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij