[ X ]

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu), wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych na zasadach wskazanych w "Polityce prywatności"

Kontynuuj przeglądanie

REKLAMA
PODZIEL SIĘ

OCEŃ
3.9

Keeway K-Light 125i - Chiny w dobrym stylu

Na widok nowego Keewaya K-Light przychodzi mi na myśl Honda CMX Rebel. Projektanci najwidoczniej zainspirowali się tą japońską maszyną. Nie ma w tym nic złego - szary matowy lakier i nisko poprowadzony tył motocykla wyglądają całkiem nieźle.

Keeway postawił na design, który przypadł mi do gustu. Motocykl w cruiserowym stylu wygląda znacznie lepiej model Superlight - poprzednik, który był chopperem. Poza tym K-Light wcale taki "light" nie jest, bo na sucho waży 144 kg. Z tą wagą musi poradzić sobie chłodzony wiatrem silnik o mocy 11 KM, co stanowi przeciętny wynik w tej klasie.

Jednostka zasilana jest wtryskiem, a za przeniesienie napędu odpowiada 5-biegowa skrzynia. Tarczowe hamulce (z przodu 280 mm, z tyłu 240 mm) wspomaga system CBS.

Czym jest CBS? To tzw. kombinowany układ hamulcowy (Combi Break System). Działa on na zasadzie połączenia dwóch hamulców - przedniego i tylnego. Po naciśnięciu klamki hamulca przedniego układ rozdziela siłę hamowania na zaciski przedniej i tylnej tarczy hamulcowej.

 

 

K-Light zaprezentowany został po raz pierwszy na mediolańskich targach EICMA w 2017 roku. Od tego momentu minęło sporo czasu to fakt, jednak nowy model Keewaya dopiero początkiem lipca trafi na polski rynek. Dostępny będzie w dwóch kolorach: czerwonym i srebrnym a jego cena to 7 990 zł.

Dane techniczne

Pojemność silnika:  124 cm3
Rodzaj: 1-cylinder/4-suw/2-zawory
Średnica cylindra x skok tłoka:  ø 56.5 mm ×49.5 mm
Moc maksymalna:  7.8 kW przy 9000 obr/min
Moment obrotowy: 8.9 Nm przy 7500 obr/min
Waga:  144 kg
Długość:  2140 mm
Wysokość siedzenia:  715 mm
Szerokość:  780 mm
Wysokość:  1100 mm
Rozstaw osi:  1440 mm
Skok zawieszania przód:  120 mm
Skok zawieszanie tył:  55 mm
Rozmiar opony przód:  90/90-17″
Rozmiar opony tył:  130/90-15″
Prędkość maksymalna:  95 km/h
Pojemność zbiornika paliwa:  11.8 l
Maksymalna ładowność:  150 kg
Cena: 7 990 zł

 

zobacz galerię

Zobacz również:
Yamaha Tracer 700 zdobyła sobie dotychczas sporo fanów. Yamaha postanowiła odświeżyć ten motocykl i podczas EICMA w Mediolanie zaprezentowała nowy model. Czy zmiany są tylko kosmetyczne?
ZOBACZ WIĘCEJ

Komentarze

 
DODAJ KOMENTARZ
REKLAMA