[ X ]

Drogi Użytkowniku,

W związku z tym, że począwszy od dnia 25.05.2018 r. na terenie Polski obowiązują nowe przepisy regulujące kwestie ochrony Państwa danych osobowych, Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), (dalej zwane RODO), Motor-Presse Polska sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu (53-238) przy ul. Ostrowskiego 7, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia – Fabrycznej we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS: 0000151026, NIP: 8990026326, REGON: 930327847 o kapitale zakładowym w wysokości 2.860.000,00 złotych zachęcamy do zapoznania się ze zaktualizowaną treścią "Polityki prywatności" naszych Serwisów. Znajdują się w niej szczegółowe informacje na temat zasad przetwarzania danych osobowych na naszych stronach internetowych.

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu) z wykorzystaniem domyślnych ustawień przeglądarki internetowej w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Motor-Presse Polska Sp. z o. o oraz naszych Zaufanych Partnerów do celów marketingowych, w szczególności na potrzeby wyświetlania reklam dopasowanych do Twoich zainteresowań i preferencji. Pamiętaj, że wyrażenie zgody jest dobrowolne. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres zmieniając ustawienia plików cookies w przeglądarce.

Kontynuuj przeglądanie

REKLAMA
REKLAMA
PODZIEL SIĘ


OCEŃ
3.8

Keeway K-Light 125i - Chiny w dobrym stylu

Na widok nowego Keewaya K-Light przychodzi mi na myśl Honda CMX Rebel. Projektanci najwidoczniej zainspirowali się tą japońską maszyną. Nie ma w tym nic złego - szary matowy lakier i nisko poprowadzony tył motocykla wyglądają całkiem nieźle.

Keeway postawił na design, który przypadł mi do gustu. Motocykl w cruiserowym stylu wygląda znacznie lepiej model Superlight - poprzednik, który był chopperem. Poza tym K-Light wcale taki "light" nie jest, bo na sucho waży 144 kg. Z tą wagą musi poradzić sobie chłodzony wiatrem silnik o mocy 11 KM, co stanowi przeciętny wynik w tej klasie.

Jednostka zasilana jest wtryskiem, a za przeniesienie napędu odpowiada 5-biegowa skrzynia. Tarczowe hamulce (z przodu 280 mm, z tyłu 240 mm) wspomaga system CBS.

REKLAMA

Czym jest CBS? To tzw. kombinowany układ hamulcowy (Combi Break System). Działa on na zasadzie połączenia dwóch hamulców - przedniego i tylnego. Po naciśnięciu klamki hamulca przedniego układ rozdziela siłę hamowania na zaciski przedniej i tylnej tarczy hamulcowej.

 

 

K-Light zaprezentowany został po raz pierwszy na mediolańskich targach EICMA w 2017 roku. Od tego momentu minęło sporo czasu to fakt, jednak nowy model Keewaya dopiero początkiem lipca trafi na polski rynek. Dostępny będzie w dwóch kolorach: czerwonym i srebrnym a jego cena to 7 990 zł.

Dane techniczne

Pojemność silnika:  124 cm3
Rodzaj: 1-cylinder/4-suw/2-zawory
Średnica cylindra x skok tłoka:  ø 56.5 mm ×49.5 mm
Moc maksymalna:  7.8 kW przy 9000 obr/min
Moment obrotowy: 8.9 Nm przy 7500 obr/min
Waga:  144 kg
Długość:  2140 mm
Wysokość siedzenia:  715 mm
Szerokość:  780 mm
Wysokość:  1100 mm
Rozstaw osi:  1440 mm
Skok zawieszania przód:  120 mm
Skok zawieszanie tył:  55 mm
Rozmiar opony przód:  90/90-17″
Rozmiar opony tył:  130/90-15″
Prędkość maksymalna:  95 km/h
Pojemność zbiornika paliwa:  11.8 l
Maksymalna ładowność:  150 kg
Cena: 7 990 zł

 

zobacz galerię

Zobacz również:
Honda oficjalnie zaprezentowała nowy model VT1300CX. Jak widać na zdjęciach jest to ewidentnie ostateczna wersja wcześniej zaprezentowanej Hondy Fury.
ZOBACZ WIĘCEJ

Komentarze

 
DODAJ KOMENTARZ
REKLAMA
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij