RKF 125i to naked stworzony z myślą o motocyklistach posiadających kategorię prawa jazdy A1 lub B (minimum od 3 lat). Wygląd nowej maszyny Keewaya przykuwa uwagę - ciekawe linie, ładnie wyprofilowany zadupek, ledowe oświetlenie, elektroniczny wyświetlacz, a nawet przednia tarcza hamulcowa typu wave. Wszystko to sprawia, że RKF jest oryginalny i wyróżnia się na tle konkurentów.
Motocykl napędza chłodzony cieczą, czterozaworowy silnik generujący 11 KM. To przeciętny wynik tym bardziej, że limit prawny (kat. A1/B) pozwala na maksymalne 15 KM. Mimo wszystko RKF jest mocniejszy od wielu konkurentów (np. Honda CB 125 F - 10,6 KM).
![]() |
|
![]() |
![]() |
Motocykl toczy się na 17-calowych kołach z oponami w rozmiarach 100/80 z przodu i 130/70 z tyłu. Za hamowanie odpowiada 260 mm tarcza z przodu oraz 240 mm tarcza z tyłu.
Czym jest CBS? To tzw. kombinowany układ hamulcowy (Combined Brake System) oznacza, że po naciśnięciu klamki hamulca przedniego układ rozdziela siłę hamowania na zaciski przedniej i tylnej tarczy hamulcowej.
![]() |
![]() |
Za nowego Keewaya RKF zapłacisz 9 400 zł. To dość wysoka cena, ale nie najwyższa w tym segmencie – np. Honda CB 125 F kosztuje 11 900 zł.
RKF do wyboru w kolorze czarnym i białym.
Więcej na http://www.keewaypoland.com/