Polityka prywatności - poznaj szczegóły » [ X ]
PODZIEL SIĘ


OCEŃ

Klasyczne Triumphy - pierwszy zlot

Już za miesiąc (15-17 maja) w Lanckoronie spotkają się fani klasycznych Triumphów - m.in. Bonneville'a, Thruxtona, Scramblera, a także Thunderbirda i podobnych. Chcesz się przyłączyć? Masz czas tylko do 15 kwietnia!

I Spotkanie Klasycznych Triumphów odbędzie się 15-17 maja w Lanckoronie.

Organizator przygotował dla miłośników angielskich dwóch kółek wiele atrakcji. Dzięki Karcher Polska i Motul Polska, każdy po przybyciu w piątek na miejsce, będzie mógł umyć swój motocykl. Załapie się także na gratisowe smarowanie łańcucha. W razie "W" transport motocykla ogarnie CAT Cargo Logistics. Z kolei Eurorider - dealer Triumpha w Krakowie i Bielsku-Białej -  ufunduje upominki dla wszystkich uczestników.
Atrakcją sobotniej trasy (okolice Lanckorony, Żywca, Szczyrku, Wisły i Bielska-Białej) będzie m.in. zwiedzanie zapory w Tresnej, Muzeum Motocykli Rdzawe Diamenty w Ustroniu, wjazd na Równicę oraz do bielskiej centrali Euroridera. Wieczorem uczestnicy będą się bawić na biesiadzie w hotelu Modrzewiówka - tutaj nastąpi losowanie nagród ufundowanych przez sponsorów i partnerów imprezy oraz spotkanie z gościem specjalnym.

W niedzielę zaplanowano postój na zabytkowym rynku w Lanckoronie, a potem przejazd na krakowski Kazimierz, gdzie uczestnicy zaparkują swoje Triumphy na terenie Muzeum Inżynierii Miejskiej. Trzydniową imprezę zakończy wspólny lunch na zabytkowej Barce zacumowanej nad Wisłą tuż przy Kładce Bernatka.

Program zlotu i wszystkie szczegóły informacyjne znajdziecie na: www.klasycznytriumph.pl

zobacz galerię

Zobacz również:
Poznaj nową oponę sportowo-turystyczną firmy METZELER - ROADTEC 01. Opracowana by zaoferować motocyklistom wysoki poziom przyczepności w różnych warunkach pogodowych. Zarówno na suchej jak i mokrej nawierzchni, a także w zmiennych warunkach oraz na nawierzchniach o niskiej przyczepności. ROADTEC™ 01 oferuje przebiegi na porównywalnym poziomie w odniesieniu do swojego segmentu dzięki bardziej jednorodnemu zużyciu oraz dużej stabilności, zarówno przy dużych prędkościach, jak i przy w pełni obciążonym motocyklu.
ZOBACZ WIĘCEJ

Komentarze

 
DODAJ KOMENTARZ
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij