Wśród tych rodzynków był jeden z dwóch istniejących egzemplarzy BMW R51RS z 1939 roku. Motocykl jest w oryginalnym stanie, nierestaurowany. Sumę 130 200 $ zapłacił za niego amerykanski kolekcjoner.
Największą rekordową sumę zapłacono za Hildebranda i Wolfmullera z przełomu 1894/1895 z numerem silnika 47. Prawdziwy skarb sprzedany został za 161 000 $.
Harley Davidson Peashooter z 1929 roku w oryginalnym stanie znaleziony w kopalni w Australii poszedł za 125 800 $.
Jeden z pierwszych zbudowanych Indianów - F Head Single Camel Back z 1901 roku osiągnął sumę 133 500$.
Za 117 000 baksów poszedł Flying Merkel Seventy Twin z 1913 roku.
Za taką samą kwotę 117 000 sprzedany został jeden z ostatnich Exelsiorów Big Valve X z 1916 roku używany do board Tracku. motocykl również jest w oryginalnym stanie.