[ X ]

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu), wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych na zasadach wskazanych w "Polityce prywatności"

Kontynuuj przeglądanie

REKLAMA

Kwietniowy MOTOCYKL już w sprzedaży!

Już w miniony piątek do kiosków i salonów prasowych trafił najnowszy numer motocykla. Sezon już się zaczął, dlatego mamy dla was sporo ciekawych tematów.

Jak w każdym numerze MOTOCYKLA w "4" znajdziecie sporo ciekawych testów i prezentacji. Na pierwszy ogień idą trzy gorące nowości: Ducati 1199 Panigale, Triumph Tiger Explorer na którym jeździł Jarek Modrzejewski, Honda Crosstourer testowana przez Jacka Ociepko, Yamahę WR 450 F i dwa Harleye: Sportster Seventy-Two i Softail Slim. W bezpośrednich pojedynkach czyli testach porównawczych zmierzą się: Suzuki Gladius i Kawasaki ER6, Yamaha R1 i BMW S1000RR, oraz trzy turystyczne funbike'i Kawasaki Versys 1000, Triumph Tiger 1050 i Ducati Multistrada 1200. Z cyklu "powrót do przeszłości" porównamy starą Moto Guzzi California 850GT z nową Californią Vintage.

W Serwisie podpowiadamy jaki sprzęt używany możecie wyrwać za 5, 10 i 15 tysięcy złotych i na co musicie uważać przy zakupie. Do tego nasza lista tego co sprawdzić przy zakupie motocykla by nie wpakować się na minę.

Zaraz za newsami znajdziecie drugą odsłonę nowej wersji Rentgena, w którym prezentujemy testowane przez nas ciuchy i akcesoria.

W Magazynie próbujemy rozgryźć temat jazdy między samochodami w korku, odwiedzamy fabrykę kombinezonów PSI i centralę Polo i opowiadamy jak było na IV Ogólnopolskiej Wystawie Motocykli i Skuterów. Oprócz tego w 4/2012  znajdziecie też wyniki tegorocznego plebiscytu Best Bikes 2012, prezentujemy turystykę daleką i bliską oraz relację z pierwszej rundy WSBK i garść newsów sportowych. Tematów jest więc wiele i pomiędzy pierwszymi przejażdżkami na rozprostowanie kości każdy znajdzie w MOTOCYKLU coś ciekawego. Miłego czytania!

Motocykl 4/2012 możecie przejrzeć TUTAJ.

Zobacz również:
Honda produkuje motocykle od 70 lat i jeszcze przed zakończeniem starego roku udało im się wyprodukować 400-milionowy jednoślad!
ZOBACZ WIĘCEJ

Komentarze

 
DODAJ KOMENTARZ
REKLAMA