Kymco Xciting S 400 to aktualnie jedna z najbardziej interesujących propozycji w klasie maxiskuterów. Nowy Kymco to przede wszystkim świetna, bezawaryjna, a zarazem mocna jednostka napędowa i spora ilość ułatwiającej jazdę elektroniki. Kymco odziedziczył po starszym bracie - AK 550 - drapieżną i nieco bardziej sportową stylistykę.
Xciting ma wszystko czego potrzebuje skuter - dynamiczny silnik, dużą ilość schowków, wysoką szybę, gniazdko elektryczne i nowoczesny system nawigacji. Xcitinga 400 docenisz zarówno podczas przeciskania się w korkach pomiędzy samochodami, jak również podczas dłuższych autostradowych przelotów.
Nowy Xciting S 400 jest wyposażony w:
- Hamulce Bosch 9 generacji (radialnie mocowane zaciski)
- Silnik o mocy 36 KM i momencie obrotowym 38 Nm
- Nowoczesny system nawigacji NOODOE (w centralnym miejscu kokpitu patrz: zdjęcia)
- W pełni LED-owe oświetlenie
- Światła do jazdy dziennej
- Możliwość połączenia ze smartfonem
- Regulowana w 5 położeniach szyba
- Elektrycznie zamykane schowki
- Schowek pod siedzeniem otwierany przyciskiem
- Wygodniejsza kanapa
- Nowa konstrukcja ramy
Cena: 24 990 PLN
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
![]() |
![]() |
Więcej informacji o modelu na www.kymco.pl
Poprzednią wersję Kymco Xciting 400 przetestowaliśmy na dystansie 30 000 km. Z ręką na sercu możemy powiedzieć, że Xciting to synonim niezawodności.
Wyniki naszego testu znajdziesz tutaj:
https://www.motocykl-online.pl/testy/Kymco-Xciting-400i-cz-1,8259,1
https://www.motocykl-online.pl/testy/Test-dlugodystansowy-Kymco-Xciting-400i-cz-2,9290,3
Dane techniczne |
|
Wymiary [dł./szer./wys. (mm)] | 2190/800/1345 |
Wysokość kanapy (mm) | 805 |
Masa pojazdu gotowego do jazdy (kg) | 200 |
Poj. skokowa (ccm) | 400 |
Układ zasilania | wtrysk paliwa |
Moc (KM) | 36 |
Max. moment obr. (Nm) | 38.4 |
Zbiornik paliwa (L) | 12,5 |
Przeniesienie napędu | CVT |
Rozmiar opon przód | 120/70-15 |
Rozmiar opon tył | 150/70-14 |
System hamulcowy - typ (przód/tył) | 2 x tarcza / tarcza z ABS (Bosch 9.1) |
Dostępna kolorystyka | Czarny mat |
Euro 4 | Tak |
Komentarze