Lorenzo bardziej medialny

Jorge Lorenzo mocno zaangażował się w promocję własnego wizerunku. Zawodnik MotoGP podjął współpracę z firmą Barracuda Moto produkującą akcesoria i części do motocykli. Nakręcił już jedną reklamę i pozował w sesji do kalendarza ze skąpo ubraną modelką o imieniu Tatiana. Oprócz tego udziela się również w kampanii nawołującej do pomocy ofiarom trzęsienia ziemi na Haiti i prowadzi bloga na portalu Twitter.

Lorenzo wydaje się być największym konkurentem Valentino Rossiego w kolejnych sezonach MotoGP. W zakończonym niedawno sezonie Jorge pokazał na co go stać i chyba mocno napędził stracha mistrzowi wygrywając kilka wyścigów a w pozostałych kończąc w czołówce co poskutkowało vice-mistrzostwem i ambicjami na tytuł.

Póki co Valentino "Doktor" Rossi jest najbardziej popularną i rozpoznawalną twarzą Yamahy, a Jorge "Por Fuera" Lorenzo ma przynajmniej z kogo brać przykład. Robi to świetnie wykorzystując czas wolny między sezonami na promocję własnej osoby oraz udzielanie się w mediach w bardzo szczytnych celach.

Lorenzo wziął również udział w akcji charytatywnej "Łza dla Afryki" fundacji Caya-Africa.







Lorenzo wydaje się być największym konkurentem Valentino Rossiego w kolejnych sezonach MotoGP. W zakończonym niedawno sezonie Jorge pokazał na co go stać i chyba mocno napędził stracha mistrzowi wygrywając kilka wyścigów a w pozostałych kończąc w czołówce co poskutkowało vice-mistrzostwem i ambicjami na tytuł.

Póki co Valentino "Doktor" Rossi jest najbardziej popularną i rozpoznawalną twarzą Yamahy, a Jorge "Por Fuera" Lorenzo ma przynajmniej z kogo brać przykład. Robi to świetnie wykorzystując czas wolny między sezonami na promocję własnej osoby oraz udzielanie się w mediach w bardzo szczytnych celach.

Lorenzo wziął również udział w akcji charytatywnej "Łza dla Afryki" fundacji Caya-Africa.







Zobacz również:
REKLAMA