[ X ]

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu), wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych na zasadach wskazanych w "Polityce prywatności"

Kontynuuj przeglądanie

REKLAMA
REKLAMA
PODZIEL SIĘ

OCEŃ

Lorenzo czarno na białym

Jorge Lorenzo bardzo chce poprawić swój wizerunek i zyskać wielu nowych fanów. A skoro daleko mu od VR46, który stał się już marką samą w sobie to chwyta się wszelkich okazji do promocji...

... Niestety brakuje mu trochę swobody i łatwości w odnajdywaniu się przed kamerą, a o brakujących tytułach mistrza świata nie wspomnimy, aby stać się taką postacią medialną jak Rossi. Jorge jest jednak na najlepszej drodze aby stać się gwiazdą i to nie tylko wyścigów. Oto w jaki sposób promuje go firma Rockstar i Blackmedia, która zajmowała się fotografowaniem Jorge dla Rockstara..

REKLAMA

Zobacz również:
Tak, tak, to wcale nie jest żart. 25 lat temu, w listopadzie 1994 roku, na rynku pojawił się pierwszy numer „Motocykla”. Przez tych 300 miesięcy świat przyspieszył, podobnie jak współczesne motocykle. Przez 2,5 dekady przygotowaliśmy dla Ciebie 299 numerów naszego magazynu.
ZOBACZ WIĘCEJ

Komentarze

 
DODAJ KOMENTARZ
REKLAMA
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij