[ X ]

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu), wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych na zasadach wskazanych w "Polityce prywatności"

Kontynuuj przeglądanie

REKLAMA

MOTOCYKL 10/2013 już w sprzedaży!

W nowym numerze MOTOCYKLA znajdziecie pierwszą jazdę Yamahą MT-09 - czy ten motocykl to prawdziwa rewolucja? Oprócz tego trzy klasyczne i trzy nowoczesne 6-cylindrowce w teście porównawczym. Prezentujemy również nowości Harleya na rok 2014 i wielki test kasków wielofunkcyjnych.

Dodatkowo w nowym numerze sprawdzamy czy jazda Superbikiem BMW S1000RR na żużlu jest w ogóle możliwa i czy Victory Hammer S jest poważną konkurencją dla legendarnego Harleya-Davidsona. Próbujemy też przekonać się czy nowy maxiskuter Kymco K-XCT 300i nadaje się tylko do miasta. Nasi szpiedzy donoszą też że BMW pracuje nad zmiennymi fazami rozrządu, które miałyby zastąpić tradycyjne przepustnice w motocyklu. W dziale Motocykl Używany prezentujemy trzy motocykle zbudowane na bazie jednego silnika - Kawasaki KLE 500, ER-5 i EN 500. Pojawiają się również relacje z tegorocznej edycji BMW GS Trophy oraz drugiej edycji California Superbike School. Oprócz tego oczywiście relacje z wydarzeń sportowych - WSBK, MotoGP, WMMP i MP Enduro. Nowy numer możecie również przejrzeć TUTAJ. Zapraszamy do kiosków.

zobacz galerię

Zobacz również:
Jakkolwiek to zabrzmi, ale na początku było BMW. Nie byle jakie, lecz kultowy model BMW R 1200 GS. Później do oferty dołączył model dla prawdziwych twardzieli - Harley-Davidson Fat Boy. Było turystyczne enduro, był chopper, logicznym jest, że kolejnym motocyklem w kolekcji musiała być maszyna sportowa. W ten oto sposób do maszyn zbudowanych z klocków Lego dołączyło Ducati Panigale V4R. 
ZOBACZ WIĘCEJ

Komentarze

 
DODAJ KOMENTARZ
REKLAMA