[ X ]

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu), wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych na zasadach wskazanych w "Polityce prywatności"

Kontynuuj przeglądanie

REKLAMA
REKLAMA
PODZIEL SIĘ

OCEŃ

MV Agusta Dragster Blackout - sztuka wyższa

MV Agusta słynie z produkcji motocykli, które finezją i jakością wykonania ocierają się o najprawdziwszą sztukę. A co jeśli ktoś spróbuje nadać im jeszcze bardziej wyjątkowy charakter? Oto Dragster Blackout - efekt współpracy MVA i Valter Moto.

MV Agusta Dragster Blackout MV Agusta Dragster Blackout

Valter Moto Components to włoski producent wysokiej jakości części tuningowych i akcesoriów do motocykli (coś jak bardziej sławna Rizoma), a także komponentów wyścigowych. To oficjalny partner zespołu MV Agusta Reparto Corse startującego w World Superbike. Valter Moto zajął się przygotowaniem wyjątkowych akcesoriów do Dragstera Blackouta: nowa kierownica, okrągła lampa LED, podnóżki, klamki, przełączniki, zbiorniczki płynu hamulcowego, korek wlewu paliwa, kierunkowskazy, wsteczna kamera (!), kolorowy ekran LCD o średnicy 4.3 cala i wszelkie inne wyjątkowe dodatki. Bazą była oczywiście MV Agusta Dragster 800. Valter Esposito określił Dragstera Blackout jako "Techno Cafe Racer".

Graficzną stroną przedsięwzięcia zajęła się firma Tecnoart Sersan. Wykonała ona zarówno naklejki jak i malowanie w głębokiej czerni z czerwonymi elementami. Warto też przyjrzeć się układowi wydechowemu i deszczowym oponom Pirelli, które pochodzą prosto z wyścigowego motocykla Leona Camiera startującego w WSBK. Komin to dzieło SC-Project S1 również pochodzące z wyścigowej MV Agusty F4. Motocykl można oglądać na żywo podczas trwających targów Moto Bike Expo w Veronie, a u nas namiastka tego motocykla w zdjęciach i krótkim video. Jak wam się podoba?

REKLAMA

zobacz galerię

Zobacz również:
Tak, tak, to wcale nie jest żart. 25 lat temu, w listopadzie 1994 roku, na rynku pojawił się pierwszy numer „Motocykla”. Przez tych 300 miesięcy świat przyspieszył, podobnie jak współczesne motocykle. Przez 2,5 dekady przygotowaliśmy dla Ciebie 299 numerów naszego magazynu.
ZOBACZ WIĘCEJ

Komentarze

 
DODAJ KOMENTARZ
REKLAMA
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij