MV Agusta Superveloce 800 Testalarga. Powstanie tylko jeden egzemplarz!

Testalarga – taką nazwę nosić będzie specjalna wersja MV Agusty Superveloce 800. Unikalność tego motocykla będzie ekstremalna – zostanie on wyprodukowany tylko w jednym egzemplarzu.

Superveloce Testalarga MV Agusta

Testalarga znaczy po włosku dosłownie "duża głowa", ale nie jest to określenie konkretnie odwołujące się do jakiejś cechy tej wersji. Genezy tej nazwy upatrywalibyśmy raczej w fakcie, że motocykl ten powstanie w tylko jednym egzemplarzu, co oznacza, że albo będzie miał specjalne przeznaczenie, albo został zamówiony przez jakiegoś obrzydliwie bogatego klienta. I t o być może właśnie to specjalne przeznaczenie uzasadnia tę dziwaczną nazwę.

Superveloce TestalargaMV Agusta

Bazą dla Testalargi będzie model Superveloce AGO, którego produkcja i tak jest dość mocno limitowana – do 311 sztuk. MV Agusta Superveloce Testalarga będzie wyposażona w trzycylindrowy, 12-zaworowy silnik o pojemności 798 cm3. Moc tej jednostki to 147 KM, a moment obrotowy to 88 Nm. Prędkość maksymalna Superveloce to 240 km/h.

Superveloce TestalargaMV Agusta

Elementem, który rzuca się w oczy najmocniej są, rzecz jasna, detale. Testalarga ma czerwono-srebrne malowanie ze złotymi wykończeniami. W odróżnieniu od wersji AGO, felgi wykonane są z lekkich stopów. Układ wydechowy Arrow z trzema końcówkami to element akcesoryjny, dostępny w katalogu dla innych motocykli MV. Na kilku zdjęciach widać elementy z włókna węglowego.

Superveloce TestalargaMV Agusta

Na szczególną uwagę zasługuje piękna kanapa z poszyciem z perforowanej czerwonej skóry, wykończona białą nicią. W tej unikalnej wersji nie mogło oczywiście zabraknąć charakterystycznego skórzanego pasa na zbiorniku. Detalem, który zarezerwowany jest dla tylko tej wersji jest perforacja na bokach owiewki.

Superveloce TestalargaMV Agusta

Superveloce Testalarga będzie wyposażona w kolorowy wyświetlacz o przekątnej 5,5 cala, wyposażony w możliwość łączności ze smartfonem za pomocą aplikacji MV Ride, która umożliwia odczyt danych jazdy i sterowanie funkcjami motocykla z poziomu telefonu. W skład pakietu elektroniki wejdą również przepustnica Mikuni ride by wire, system MVICS 2.1, system kontroli momentu obrotowego, kontrolę trakcji, kontrolę startu i tempomat.

Przeczytaj także: MV Agusta Superveloce S.

Zobacz również:
REKLAMA