[ X ]

Drogi Użytkowniku,

W związku z tym, że począwszy od dnia 25.05.2018 r. na terenie Polski obowiązują nowe przepisy regulujące kwestie ochrony Państwa danych osobowych, Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), (dalej zwane RODO), Motor-Presse Polska sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu (53-238) przy ul. Ostrowskiego 7, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia – Fabrycznej we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS: 0000151026, NIP: 8990026326, REGON: 930327847 o kapitale zakładowym w wysokości 2.860.000,00 złotych zachęcamy do zapoznania się ze zaktualizowaną treścią "Polityki prywatności" naszych Serwisów. Znajdują się w niej szczegółowe informacje na temat zasad przetwarzania danych osobowych na naszych stronach internetowych.

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu) z wykorzystaniem domyślnych ustawień przeglądarki internetowej w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Motor-Presse Polska Sp. z o. o oraz naszych Zaufanych Partnerów do celów marketingowych, w szczególności na potrzeby wyświetlania reklam dopasowanych do Twoich zainteresowań i preferencji. Pamiętaj, że wyrażenie zgody jest dobrowolne. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres zmieniając ustawienia plików cookies w przeglądarce.

Kontynuuj przeglądanie

REKLAMA
REKLAMA
PODZIEL SIĘ


OCEŃ
5.0

MV Agusta Superveloce 800 - retro przecinak

MV Agusta Superveloce 800 - sport w stylu retro. Póki co to tylko prototyp, ale kto wie? Może już wkrótce klasyczny przecinak trafi do sprzedaży. 

MV Agusta Superveloce 800 2019

Mimo że moda na klasyki trwa, a rynek oldschoolowych maszyn ciągle się rozwija, to Superveloce 800 wyraźnie odbiega od reszty projektów. Jest bowiem pierwszym sportowym klasykiem na rynku. 

Nie trudno zauważyć, że maszyna to po prostu wystylizowana MV Agusta F3 800. Odsłonięta kratownicowa rama w połączeniu z prostymi owiewkami i okrągłymi lampami sprawia, że włoski motocykl nabrał całkiem ciekawego, odmienionego stylu. 

REKLAMA

Zobacz też: Jubileuszowa Yamaha YZF-R1M GYTR - na 20-lecie

Superveloce, czyli superszybki

"Veloce" po włosku oznacza szybki. Łatwo domyślić się, że maszyna ma zbliżone osiągi do modelu F3. Trzycylindrówka o pojemności 798 cm3 generuje 148 KM i 88 Nm. Moc ta pozwala osiągnąć maksymalną prędkość na poziomie 240 km/h. F3 waży na sucho 173 kg więc możemy domyślać się, że masa Superveloce będzie podobna.

Ciekawostką jest, że na każdy z cylindrów przypada jedna rura wydechowa. Oznacza to, że MV Agusta w stylu retro ma dwa tłumiki po prawej stronie i jeden po lewej. Za ich produkcję odpowiada firma SC Projekt. Oko cieszą też smaczki nawiązujące do maszyn z dawnych lat takie jak szprychowe koła, żółta szyba i przedni reflektor, a także skórzany pas na baku. Superveloce łączy historię ze współczesnością. Oczywiście nie brakuje w niej takich gadżetów jak kolorowy wyświetlacz TFT, czy w pełni LED-owego oświetlenia. Póki co producent nie zdradza więcej szczegółów na temat nowej 800-tki.

Zobacz też: Najważniejsze i najciekawsze nowości motocyklowe 2019

Koncept wygląda jakby był w końcowej fazie projektowania, a to może oznaczać, że trafi do sprzedaży w 2019 roku.

REKLAMA

 

REKLAMA

zobacz galerię

Zobacz również:
Najnowsze Kawasaki ZX-10R nie może uznać początku swojej kariery za wyjątkowo udany. Najpierw problemem był silnik, który spowodował opóźnienie premiery w Europie, a w USA wszyscy szczęśliwi właściciele wracali do serwisów na wymianę pieca. Teraz czas na elektrykę.
ZOBACZ WIĘCEJ

Komentarze

 (1)
ZOBACZ KOMENTARZE
REKLAMA
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij