[ X ]

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu), wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych na zasadach wskazanych w "Polityce prywatności"

Kontynuuj przeglądanie

REKLAMA
REKLAMA
PODZIEL SIĘ


OCEŃ
3.7

MV Agusta Superveloce 800 - retro przecinak

MV Agusta Superveloce 800 - sport w stylu retro. Póki co to tylko prototyp, ale kto wie? Może już wkrótce klasyczny przecinak trafi do sprzedaży. 

MV Agusta Superveloce 800 2019

Mimo że moda na klasyki trwa, a rynek oldschoolowych maszyn ciągle się rozwija, to Superveloce 800 wyraźnie odbiega od reszty projektów. Jest bowiem pierwszym sportowym klasykiem na rynku. 

Nie trudno zauważyć, że maszyna to po prostu wystylizowana MV Agusta F3 800. Odsłonięta kratownicowa rama w połączeniu z prostymi owiewkami i okrągłymi lampami sprawia, że włoski motocykl nabrał całkiem ciekawego, odmienionego stylu. 

REKLAMA

Zobacz też: Jubileuszowa Yamaha YZF-R1M GYTR - na 20-lecie

Superveloce, czyli superszybki

"Veloce" po włosku oznacza szybki. Łatwo domyślić się, że maszyna ma zbliżone osiągi do modelu F3. Trzycylindrówka o pojemności 798 cm3 generuje 148 KM i 88 Nm. Moc ta pozwala osiągnąć maksymalną prędkość na poziomie 240 km/h. F3 waży na sucho 173 kg więc możemy domyślać się, że masa Superveloce będzie podobna.

Ciekawostką jest, że na każdy z cylindrów przypada jedna rura wydechowa. Oznacza to, że MV Agusta w stylu retro ma dwa tłumiki po prawej stronie i jeden po lewej. Za ich produkcję odpowiada firma SC Projekt. Oko cieszą też smaczki nawiązujące do maszyn z dawnych lat takie jak szprychowe koła, żółta szyba i przedni reflektor, a także skórzany pas na baku. Superveloce łączy historię ze współczesnością. Oczywiście nie brakuje w niej takich gadżetów jak kolorowy wyświetlacz TFT, czy w pełni LED-owego oświetlenia. Póki co producent nie zdradza więcej szczegółów na temat nowej 800-tki.

Zobacz też: Najważniejsze i najciekawsze nowości motocyklowe 2019

Koncept wygląda jakby był w końcowej fazie projektowania, a to może oznaczać, że trafi do sprzedaży w 2019 roku.

REKLAMA

 

REKLAMA

zobacz galerię

Zobacz również:
Każdy kto ma choć elementarną wiedzę na temat motocykli BMW wie doskonale, że naturalną konsekwencją pokazania światu model F 850 GS i R 1250 GS jest stworzenie ich w wersji Adventure, czyli uczynienie z nich maszyn przygotowanych do wypraw przez wielkie "W".
ZOBACZ WIĘCEJ

Komentarze

 (1)
ZOBACZ KOMENTARZE
REKLAMA
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij