Mansory Zapico

Niemiecki tuner i konstruktor samochodów Mansory, zajmujący się nierzadko luksusowymi sportowymi wymiataczami stwierdził że chce spróbować z motocyklem. Z pomocą Thomasa George'a, który zajmuje się budowaniem motocykli stworzył Zapico.

Jak często bywa w takich konstrukcjach Zapico to Custom drag bike. Motocykl ocieka wręcz włóknem węglowym, a prawie każda jego część został zbudowana ręcznie w fabryce Mansory'ego w Bawarii. Sprzęt pędzony jest widlakiem od S&S. Co to oznacza? ponad 2 litry pojemności, 160 KM i cysterna momentu obrotowego. Bike waży przy tym 340 kilogramów i przyspiesza do setki w 3,3 sekundy.


REKLAMA

REKLAMA

Jak często bywa w takich konstrukcjach Zapico to Custom drag bike. Motocykl ocieka wręcz włóknem węglowym, a prawie każda jego część został zbudowana ręcznie w fabryce Mansory'ego w Bawarii. Sprzęt pędzony jest widlakiem od S&S. Co to oznacza? ponad 2 litry pojemności, 160 KM i cysterna momentu obrotowego. Bike waży przy tym 340 kilogramów i przyspiesza do setki w 3,3 sekundy.


zobacz galerię

Zobacz również:
Osiem długich lat minęło od dnia, w którym Suzuki pokazało koncept Recursion napędzany doładowanym silnikiem. Od tamtego czasu sprawa turbo z Hamamatsu ciągnie się jak brazylijska telenowela.
ZOBACZ WIĘCEJ

Komentarze

 
DODAJ KOMENTARZ
REKLAMA