Będzie rozwijać ponad 240 KM i ponad 340 km/h, Motocykl będzie ważył zaledwie 158 kg (na sucho). Będzie wyposażony w zawieszenia Ohlins i hamulce Brembo, oraz po raz pierwszy skrzynię biegów typu Seamless – znaną z Hondy i Yamahy, co ma spowodować że zmiany biegów będą dużo szybsze i płynniejsze. Czyżby Gigi Dal'Igna rozpoczął swoją rewolucję?
Pełna galeria zdjęć powyżej.
Poniżej dane techniczne
Budowa: chłodzony cieczą, czterosuwowy, V4 90°, rozrząd desmodromiczny EVO DOHC
Przeniesienie napędu: skrzynia 6-biegowa typu seamless DST, napęd końcowy łańcuchem.
Pojemność skokowa 1000 cm3
Moc: ponad 240 KM
Prędkość max.: ponad 340 km/h
Układ Wydechowy: Akrapovic
PODWOZIE
Rama: aluminiowa, dwa profile.
Zawieszenie: widelec upside-down, średnica goleni 48 mm i amortyzator centralny Ohlins.
Hamulce: przód – dwie carbonowe tarcze hamulcowe, średnica 320/340 mm, zaciski 4-tłoczkowe, z tyłu jedna stalowa tarcza hamulcowa zacisk 2-tłoczkowy
WYMIARY I MASY
Masa (na sucho) 158 kg