REKLAMA

Nareszcie! VFR 1200 F

Honda VFR1200F to najpilniej strzeżona tajemnica tego sezonu. Nowość, na którą czekał cały motocyklowy świat. Czy okaże się taką rewelacją jaką zapowiadano? Czas pokaże. Na pewno nie brakuje w niej powiewu świeżości i nowatorskich rozwiązań. Honda zrezygnowała jednak na razie z podwójnego sprzęgła na rzecz tradycyjnego. Wersja ze skrzynią DCT wejdzie do produkcji dopiero w okolicach połowy przyszłego roku i będzie ważyć 278 kg.

Żeby lepiej przyjrzeć się nowej VFR-ce zajrzyjcie do naszej galerii gdzie czeka na was ponad 100 zdjęć tego wyjątkowego motocykla. Poniżej dane techniczne:

Silnik
V4 76O chłodzony cieczą, o pojemności 1237 cm3
skok/średnica cylindra  60/81 mm
stopień spręzania 12:1
Moc 127kW/172 KM przy 10.000 obr/min
Moment obrotowy 129 Nm przy 8.750 obr/min
Wtrysk paliwa PGM-FI
Wielotarczowe hydrauliczne sprzęgło mokre (podwójne sprzęgło o którym pisalismy wcześniej będzie dostępne w późniejszych modelach 2010)
Rama aluminiowa
6-biegowa skrzynia biegów
Przeniesienie napędu wałem Kardana
Hamulce
Przód 2 pływające tarcze 320mm i sześciotłoczkowe zaciski,
Tył tarcza 276mm sześciotłoczkowy zacisk
ABS
Zbiornik paliwa 18,5 l
Masa 267 kg
wymiary
dł/szer/wys 2254/886/1220 mm
zawieszenie:
przód: 43-milimetrowy widelec upside-down HMAS skok 120 mm, pełna regulacja
tył: gazowy amortyzator Pro-Link HMAS z siedmiostopniową regulacją napięcia wstępnego sprężyny i bezstopniową regulacją tłumienia odbicia, skok 130 mm,
Opony:
przód: 120/70 ZR17M/C (58W),
tył: 190/55 ZR17M/C (75W),
wysokość siedzenia 815 mm

Więcej informacji na temat tego sprzęta już niedługo.

Aby wejść do galerii kliknij TUTAJ lub w zdjęcie poniżej:


Zobacz również:
Benelli zaprezentowało zaktualizowany model Imperiale 400. Klasyk dostosowano przede wszystkim do normy euro 5, ale dopracowano również kilka szczegółów stylistycznych, dzięki czemu nowy model prezentuje się jeszcze bardziej elegancko niż poprzednik.
ZOBACZ WIĘCEJ

Komentarze

 (1)
ZOBACZ KOMENTARZE
REKLAMA