REKLAMA

Nowa BETA EVO 2010

EVO jest najnowszą propozycją Bety dla fanów trialu. Jej poprzednik zawładnął nie tylko włoskim rynkiem - na całym świecie cieszy się znakomitym powodzeniem wśród fanów śmigania po najbardziej niedostępnych górach. Wśród nich zyskał spore zaufanie. Mało tego coraz więcej teamów sportowych zaopatruje się w ten model. Kolesie z Bety spełniając oczekiwania swoich klientów już teraz zapowiedzieli premierę EVO 2010.

Beta jako pierwszy producent sprzętów do trialu pokazała model na 2010 rok. Wprowadzono kilka dość istotnych zmian w zarówno w modelach napedzanych dwu- jak i czterosuwami:

* Nowe chłodnice i ich położenie dało lepszy dostęp do korka
* Nowe ustawienie tylnego zawieszenia opracowane przy współpracy z Beta Racing Team. Poprawione zestrojenie amortyzatora, a co za tym idzie łatwiejsza jazda na tylnym kole.
* Nowe ustawienie zapłonu w dwusuwach poprawiło pracę na niskich obrotach. Przyczyniło się też do tego nowe ustawienie gaźnika.
* Nowe zestrojenie gaźnika, wykonane wyłącznie dla wersji dwusuwowej zmniejszyło zużycie paliwa i poprawiło osiągi.
* Nowy filtr powietrza z poprawionym dolotem.
* Nowe ustawienia zapłonu dla wersji z silnikami czterosuwowymi o pojemnościach  250 i 300 cm3 pozwoliło na niemal dwukrotne zwiększenie mocy na niskich obrotach.



Zobacz również:
Któż zrozumie artystów? Owszem, sztuka może i nawet czasem powinna szokować, jednak widok przeciętego na pół Ducati 1199 Panigale to dla niektórych zbyt wiele. Tym razem jednak nie było to zwykłe cięcie...
ZOBACZ WIĘCEJ

Komentarze

 (1)
ZOBACZ KOMENTARZE
REKLAMA