Sercem nowej Hondy VFR800X Crossrunner jest silnik VTEC V4 o pojemności 800 ccm i mocy 106 KM. Maksymalna moc osiągana jest przy 10,250 obr/min. Dzięki tej jednostce napędowej, nowa VFR-ka ma być bardziej sportowa i ostrzejsza niż poprzednik.
Wydłużono także skoki zawieszenia, z przodu o 25 mm, a z tyłu o 28 mm. 17-calowe aluminiowe koła kryją za sobą podwójne tarcze o średnicy 310 mm, z czterotłoczkowymi zaciskami. ABS dostajemy do tego w standardzie. Zamontowano także sportowe opony o szerokości 120 z przodu i 180 z tyłu.
Jeździec ma teraz ten sam, co w modelu Crosstourer, system kontroli momentu obrotowego HSTC (Honda Selectable Torque Control). Do wyboru są dwa tryby pracy, które pozwalają optymalnie wybrać ilość momentu obrotowego, w zależności od warunków.
Honda VFR800X Crossrunner to prawdziwa VFR-ka. Łączy cechy supersportowca z praktycznością, stylem i komfortem. W wyposażeniu seryjnym znajdziemy m.in. regulowane w dwóch płaszczyznach siodło, samowyłączające się kierunkowskazy, podgrzewane manetki i nowe, w pełni LED-owe światła.
Komentarze
Zobacz artykuł
~Motocykl Online, 2014-09-11 10:04:20
Potwierdzenie zgłoszenia naruszenia regulaminu
Czy zgłoszony wpis zawiera treści niezgodne z regulaminem?