Najpopularniejszy przeprawowy quad Yamahy ma mieć teraz szerszy rozstaw osi i dłuższy skok zawieszeń w celu poprawienia stabilności i oczywiście polepszenia możliwości w terenie, których przecież i tak Grizzly nie brakowało. Dodatkowo całe zawieszenie zostało zmodyfikowane i poprawione. Zmiany nie ominęły też silnika ktory ma być teraz oszczędniejszy nawet o 30%, bardziej eko (spełnia normy emisji spalin EPA/CARB LA-4) i z większym kopem. Ma mieć większy moment obrotowy, i moc. To za sprawą nowego tłoka i wyszego stopnia sprężania - 10:1. Zmienione zostały też: wałek rozrządu, głowica, korbowód z łożyskiem, katalizator i wiele innych częsci w niemal zupełnie nowym silniku. Również komputer sterujący wwszystkimi procesami - ECU dostał nowe mapy i nowe oprogramowanie sterujące wspomaganiem kierownicy EPS. Teraz będzie też wyjeżdżał z fabryki na nowych oponach Maxxis MU19A i MU20A. Duży Grizzly ma ma więc zamiar połknąć konkurencję. Czy mu się uda?
Nowa Yamaha Grizzly 700
Yamaha chyba hołduje zasadzie wyżej, więcej mocniej bo nowe Grizzly 700 będzie teraz jeszcze szersze, wyższe i mocniejsze.