REKLAMA

Nowa twarz Harleya

Harley-Davidson to nie tylko maszyna dla dziadków. Nie wierzysz? Musisz to zobaczyć!

Harley-Davidson
Nowa kampania Harleya o nazwie „RollYourOwn” - jest grubo!

Ruszyła nowa kampania reklamowa Harleya o nazwie „RollYourOwn”, czyli „kręć po swojemu” w wolnym tłumaczeniu. Goście pokazują, że maszyny z Milwaukee to nie tylko zabawki dla emerytów, czy gości cierpiących na kryzys wieku średniego, ale że są to sprzęty dla każdego, które potrafią dać niezłego kopa adrenaliny!

Wyścigi, palenie gumy, jazda na gumie, a nawet wjazd w teren za bardzo ich nie przeraża. Szczerze – nie wyobrażamy sobie właścicieli skaczących po hopach Harleyem… Może mamy za słabą wyobraźnię… Zresztą nie ma się co rozpisywać - zobaczcie sami!

zobacz galerię

Zobacz również:
Speed Day – organizator szkoleń i treningów na torze Poznań łączy siły z polskim przedstawicielem Aprilii. Na klientów marki czeka ciekawa promocja, a na uczestników Speed Day'a jazdy testowe.
ZOBACZ WIĘCEJ

Komentarze

 (2)
ZOBACZ KOMENTARZE
REKLAMA