Masa motocykla gotowego do jazdy wzrosła z 194 kg do 196 kg. Jeśli chodzi o wyposażenie to średni Ninja w wersji standardowej został uzbrojony w quickshifter KQS (tylko w górę), ABS (KIBS), sprzęgło antyhoppingowe (Assist & Slipper), kontrolę trakcji (KTRC) i dwa tryby jazdy.
Zobacz też: 7 SUPERBIKE'ÓW na torze - test
Kawa została wyposażona w wyświetlacz LCD, obok którego znalazł się analogowy obrotomierz (szkoda, że nie kolorowy wyświetlacz TFT). Przybyło też kilka bajerów - kontrolka jazdy eco i wskaźnik poziomu paliwa. Na wyświetlaczu pojawiła się też informacja na temat pozostałego zasięgu. Zaskoczeniem dla wielu może okazać się również gniazdko zapalniczki.Dobrą przyczepność i możliwość jazdy w sportowym stylu ma zapewnić przednie zawieszenie upside-down (SFF-BP) marki Showa. W przednie tarcze hamulcowe o średnicy 310 mm wgryzają się radialne 4-tłoczkowe zaciski monobloc. Nowa, krótsza i węższa kanapa według obietnic producenta wpływa na wygodniejszą i bardziej ergonomiczną pozycję podczas jazdy.
Te cechy oznaczają, że 636 będzie nadawał się nie tylko do jazdy po torze, ale również świetnie sprawdzi się podczas weekendowych wypadów poza miasto. Całość uzupełniają opony Bridgestone S22, które są nowością na sezon 2019.
Kawasaki
|
Zobacz też: Kawasaki ZX-10R 2019
Komentarze
~Ern, 2018-12-29 22:58:43
Potwierdzenie zgłoszenia naruszenia regulaminu
Czy zgłoszony wpis zawiera treści niezgodne z regulaminem?