Nowe Kawasaki KX250F jest wyposażone w wtrysk paliwa, który poprawia charakterystykę mocy w niskim i średnim zakresie obrotów i zaostrza reakcję silnika podczas szybkiego dodawania gazu. W "dwieście pięćdziesiątce" został zmieniony również widelec (SFF Type 2) i dzięki temu przednie zawieszenie jeszcze lepiej pokonuje nierówności.
W nowych modelach na rok 2015, poprawiono także hamulce, a przednie klocki o zmienionym, większym, współczynniku tarcia lepiej "wgryzają się" w tarczę.
Zarówno KX250F jak i KX450F są "nafaszerowane" elektroniką. Na pokładzie znajdziesz m.in. system launch control, czy łatwy dostęp do zmiany charakterystyki silnika (można wybrać jeden z 3 trybów pracy).
Wraz z wprowadzeniem Kawasaki KX450F 2015, japońska marka zaprezentuje system Showa SFF-Air TAC (Triple Air Chamber). To zawieszenie stosowane do tej pory wyłącznie w wyścigach motocrossowych, a teraz po raz pierwszy trafiło do seryjnego motocykla.
Komentarze