[ X ]

Drogi Użytkowniku,

W związku z tym, że począwszy od dnia 25.05.2018 r. na terenie Polski obowiązują nowe przepisy regulujące kwestie ochrony Państwa danych osobowych, Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), (dalej zwane RODO), Motor-Presse Polska sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu (53-238) przy ul. Ostrowskiego 7, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia – Fabrycznej we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS: 0000151026, NIP: 8990026326, REGON: 930327847 o kapitale zakładowym w wysokości 2.860.000,00 złotych zachęcamy do zapoznania się ze zaktualizowaną treścią "Polityki prywatności" naszych Serwisów. Znajdują się w niej szczegółowe informacje na temat zasad przetwarzania danych osobowych na naszych stronach internetowych.

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu) z wykorzystaniem domyślnych ustawień przeglądarki internetowej w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Motor-Presse Polska Sp. z o. o oraz naszych Zaufanych Partnerów do celów marketingowych, w szczególności na potrzeby wyświetlania reklam dopasowanych do Twoich zainteresowań i preferencji. Pamiętaj, że wyrażenie zgody jest dobrowolne. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres zmieniając ustawienia plików cookies w przeglądarce.

Kontynuuj przeglądanie

REKLAMA
REKLAMA
PODZIEL SIĘ


OCEŃ
5.0

Nowość 2019: Yamaha YZF-R125

Zmienne fazy rozrządu w 125?! Tego jeszcze nie było! Yamaha pokazała mocno odświeżoną YZF-R 125.

YZF-R 125

Motocykl jest tak podobny do większych maszyn - YZF-R3, YZF-R6, YZF-R1 - że łatwo o pomyłkę. 

to, naszym zdaniem, najlepiej wyglądająca 125-tka na rynku. Ostre linie i ciekawy wygląd podkreślają sportowy charakter maszyny. Patrząc na Yamahę nie uwierzysz, że pod owiewkami kryje się singiel o pojemności 125 cm3 i mocy 15 KM.

REKLAMA

W tym roku Yamaha gruntownie odświeżyła pokazaną przed kilkoma laty YZF-R125. Wygląda na to, że ten model będzie nadawał ton w klasie 125.

Wygląd nawiązujący do większych maszyn to jedno, ale najciekawsze ukryto pod owiewkami. Yamaha - zgodnie z przepisami - nadal osiąga maksymalne 15 KM, ale poprawiono osiągi w średnim zakresie obrotów.

 

 

Variable Valve Actuation i Assist & Slipper

Zmienne fazy rozrządu? Dzięki technologii Variable Valve Actuation możliwe jest kontrolowanie czasu otwarcia i wzniosu zaworów dolotowych w zależności od prędkości obrotowej silnika i stopnia otwarcia przepustnicy. Jak to działa? Yamaha nie póki co nie ujawniła szczegółów. Nie dziwi, że głowica jest zupełnie nowa, podobnie jak zmniejszona komora spalania i powiększona średnicę przepustnicy wtrysku. W efekcie Yamaha ma być oszczędniejsza - sprawdzimy to!

Japończycy zapewniają, że te zmiany korzystnie wpłynęły również na dźwięk wydobywający się z wydechu. To nie koniec - nowa Yamaha ma sprzęgło typu Assist and Slipper, które zapobiega blokowaniu się tylnego koła podczas ostrych redukcji biegów.

 

 

A co z wyposażeniem?

Dzięki zmienionej geometrii YZF-125R ma być teraz jeszcze bardziej poręczna. A nowy widelec upside down z goleniami o średnicy 41 mm ma zapewnić komfort i stabilność nawet przy wysokich prędkościach. Swoje dokłada tu również lżejszy, a zarazem stabilniejszy dwuramienny wahacz wykonany z aluminium.

Nowy wyświetlacz LCD dostarcza więcej informacji: shiftlight, wskaźnik zapiętego biegu, a także wskaźnik zmiennych faz rozrządu. Dodatkowo przednia lampa LED-owa i szersza opona z tyłu (140 mm).

Motocykl będzie dostępny w sprzedaży w trzech kolorach: czarny, niebieski i biały (z żółtymi felgami).

Lista zmian jest imponująca, ale najważniejsze pytanie brzmi: Ile to kosztuje? Za YZF-R 125 trzeba było zapłacić dotychczas 21 500 zł. Obawiamy się, że nowy model będzie droższy... oby nie!

 

 

zobacz galerię

Zobacz również:
Prototyp nowej Husqvarny 450 ujrzał światło dzienne. Nowa crossówka była przetestowana na torze Crossdromo Malpensa we Włoszech.
ZOBACZ WIĘCEJ

Komentarze

 
DODAJ KOMENTARZ
REKLAMA