Już od jakiegoś czasu BMW głośno mówiło o współpracy z Hindusami z TVS Motors. Chodziło o tańsze motocykle o małych pojemnościach. Efekt jest zaskakujący,. Póki co w Brazylii pokazano prototyp G 310 Stunt.
Do napędu, jak sam nazwa wskazuje, użyto silnika o pojemności ok. 300 cm3. Co ciekawe, podobnie jak w przypadku off-roadów Yamahy, ten singiel ma odwrócony o 180o cylinder. Dzięki temu skrócono rozstaw osi i wydłużono aluminiowy wahacz. Puszkę wydechu upchnięto pomiędzy mocowaniem amortyzatora, a łożyskowaniem wahacza. Naszym zdaniem wygląda tak sobie, ale ma jeszcze jedną zaletę - w czasie wykonywania ewolucji na bank się nie oparzysz. Z resztą zadbano o takie detale jak klatka, dodatkowa klamka tylnego hamulca, dodatkowe podnóżki z tyłu i na przedniej osi. Ciekawi nas tylko ile z tego wejdzie do seryjnej produkcji. Sprawa pewnie się wyjaśni w połowie listopada w Mediolanie.