[ X ]

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu), wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych na zasadach wskazanych w "Polityce prywatności"

Kontynuuj przeglądanie

REKLAMA

Nowości 2020: Harley-Davidson Pan America i Bronx

Premiera dwóch nowych modeli HD w Mediolanie. Pierwszy Harley-Davidson typu Adventure Touring i model Streetfighter debiutują z nowymi silnikami Revolution Max.

Harley-Davidson Pan America Harley-Davidson Pan America

Harley po raz pierwszy publicznie zaprezentował całkowicie nową platformę motocykli wagi średniej na targach EICMA w Mediolanie oraz zupełnie nowy silnik Revolution Max. Ten całkowicie nowy silnik V2 (60°), zaprojektowany dla nowej serii motocykli, ma dwie pojemności: 1250 cm3 wykorzystany w nowym motocyklu Harley-Davidson Pan America i 975 cm3 wykorzystany w modelu Bronx. Obie te niesamowite maszyny, pokazano po raz pierwszy - jako prototypy - w lipcu 2018 r. podczas prezentacji „Więcej Dróg do Harley-Davidson”, zostaną wprowadzone na rynek w 2020 r., pozwalając marce Harley-Davidson na wejście do nowych segmentów.

Pan America

Model Pan America™ to całkowicie nowy, motocykl turystyczny typu adventure - mieszanka dla miłośników włóczęgi i nieutwardzonych nawierzchni pod kołami. Pan America według Harleya jest jak dwukołowe narzędzie wielofunkcyjne, zaprojektowane do odkrywania i podróży w nieznane.

Bronx

Nowy silnik Revolution Max jest również sercem całkowicie nowego modelu Bronx. To miejska maszyna wagi średniej. Harley-Davidson zapowiada, że jest to zadziorna maszyna oferująca osiągi, moc i moment oraz prowadzenie pozwalające konkurować z najlepszymi maszynami tej klasy.

Oba motocykle napędzane są nowymi, chłodzonymi cieczą silnikami Revolution Max o pojemności 975 cm3 i 1250 cm3. Silnik ten, stworzony do napędzania serii nowych modeli Harley-Davidson, został zaprojektowany tak, aby oferować dobre osiągi i dobrą elastyczność w szerokim zakresie obrotów, oraz wysoką moc maksymalną na wysokich obrotach. Revolution Max to silnik wąski i lekki, a aby obniżyć środek ciężkości i poprawić prowadzenie stanowi też dodatkowy element nośny. Ten lekki układ napędowy posiada wewnętrzne wałki wyrównoważające, które eliminują drgania silnika, zwiększając komfort jazdy. Silnik wygląda potężnie i ma wyraźnie zaznaczony profil, a do tego jego konstrukcja jest zarówno klasyczna jak i współczesna, mocna i elegancka . W przypadku układu hamulcowego obie maszyny mają specjalnie zaprojektowane czterotłoczkowe zaciski Brembo monoblock

Dane techniczne silnika Revolution Max 1250
• Pojemność 1250 cm3
• Moc - ponad 145 KM
• Maksymalny moment obrotowy - ponad 120 Nm

Dane techniczne silnika Revolution Max 975
• Pojemność 975 cm3
• Moc - ponad 115 KM
• Maksymalny moment obrotowy - ponad 95 Nm

Zobacz pozostałe nowości 2020 a także premiery z EICMA w Mediolanie

zobacz galerię

Zobacz również:
Honda zaprezentowała na swoim wirtualnym stoisku Tokyo Motor Show prototyp Hondy CB-F 1000. Oparty na platformie CB 1000 R, ale jeszcze bardziej retro.Podoba wam się?
ZOBACZ WIĘCEJ

Komentarze

 
DODAJ KOMENTARZ
REKLAMA
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij