[ X ]

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu), wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych na zasadach wskazanych w "Polityce prywatności"

Kontynuuj przeglądanie

REKLAMA
PODZIEL SIĘ

OCEŃ
5.0

Nowości 2020: Harley-Davidson Pan America i Bronx

Premiera dwóch nowych modeli HD w Mediolanie. Pierwszy Harley-Davidson typu Adventure Touring i model Streetfighter debiutują z nowymi silnikami Revolution Max.

Harley-Davidson Pan America Harley-Davidson Pan America

Harley po raz pierwszy publicznie zaprezentował całkowicie nową platformę motocykli wagi średniej na targach EICMA w Mediolanie oraz zupełnie nowy silnik Revolution Max. Ten całkowicie nowy silnik V2 (60°), zaprojektowany dla nowej serii motocykli, ma dwie pojemności: 1250 cm3 wykorzystany w nowym motocyklu Harley-Davidson Pan America i 975 cm3 wykorzystany w modelu Bronx. Obie te niesamowite maszyny, pokazano po raz pierwszy - jako prototypy - w lipcu 2018 r. podczas prezentacji „Więcej Dróg do Harley-Davidson”, zostaną wprowadzone na rynek w 2020 r., pozwalając marce Harley-Davidson na wejście do nowych segmentów.

Pan America

Model Pan America™ to całkowicie nowy, motocykl turystyczny typu adventure - mieszanka dla miłośników włóczęgi i nieutwardzonych nawierzchni pod kołami. Pan America według Harleya jest jak dwukołowe narzędzie wielofunkcyjne, zaprojektowane do odkrywania i podróży w nieznane.

Bronx

Nowy silnik Revolution Max jest również sercem całkowicie nowego modelu Bronx. To miejska maszyna wagi średniej. Harley-Davidson zapowiada, że jest to zadziorna maszyna oferująca osiągi, moc i moment oraz prowadzenie pozwalające konkurować z najlepszymi maszynami tej klasy.

Oba motocykle napędzane są nowymi, chłodzonymi cieczą silnikami Revolution Max o pojemności 975 cm3 i 1250 cm3. Silnik ten, stworzony do napędzania serii nowych modeli Harley-Davidson, został zaprojektowany tak, aby oferować dobre osiągi i dobrą elastyczność w szerokim zakresie obrotów, oraz wysoką moc maksymalną na wysokich obrotach. Revolution Max to silnik wąski i lekki, a aby obniżyć środek ciężkości i poprawić prowadzenie stanowi też dodatkowy element nośny. Ten lekki układ napędowy posiada wewnętrzne wałki wyrównoważające, które eliminują drgania silnika, zwiększając komfort jazdy. Silnik wygląda potężnie i ma wyraźnie zaznaczony profil, a do tego jego konstrukcja jest zarówno klasyczna jak i współczesna, mocna i elegancka . W przypadku układu hamulcowego obie maszyny mają specjalnie zaprojektowane czterotłoczkowe zaciski Brembo monoblock

Dane techniczne silnika Revolution Max 1250
• Pojemność 1250 cm3
• Moc - ponad 145 KM
• Maksymalny moment obrotowy - ponad 120 Nm

Dane techniczne silnika Revolution Max 975
• Pojemność 975 cm3
• Moc - ponad 115 KM
• Maksymalny moment obrotowy - ponad 95 Nm

Zobacz pozostałe nowości 2020 a także premiery z EICMA w Mediolanie

zobacz galerię

Zobacz również:
Kto nie idzie do przodu, ten się cofa – zakrzyknęli kolesie z Hondy i stworzyli nowe wcielenie modelu Africa Twin... No dobra, tak na prawdę do zmian zmusiła ich obowiązująca od przyszłego sezonu norma Euro 5. Na szczęście zmiany wyszły maszynie na dobre.
ZOBACZ WIĘCEJ

Komentarze

 
DODAJ KOMENTARZ
REKLAMA
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij