[ X ]

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu), wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych na zasadach wskazanych w "Polityce prywatności"

Kontynuuj przeglądanie

REKLAMA
REKLAMA
PODZIEL SIĘ

OCEŃ
5.0

Nowości 2020: nowy silnik Indiana

Prosto z Ameryki nadeszły do nas wieści na temat odświeżonych Indianów na 2020 rok. Zmiany obejmują modele wagi ciężkiej - Chieftain, Spriengfield i Roadmaster.

Indian to najstarszy amerykański producent motocykli. Markę rozsławił m.in. Burt Munro, który  Indianie Scout z 1920 roku pobił światowy rekord prędkości (w 1962 r. przekroczył 288 km/h). Niedawno amerykański Polaris wskrzesił legendarną markę, a teraz te maszyny coraz częściej widać w Polsce i Europie. Na 2020 rok Amerykanie wprowadzili kilka zmian w swoich motocyklach. Zobaczcie sami!

Silnik Thunder Stroke 116

Największą zmianą na sezon 2020 jest silnik Thunder Stroke o pojemności powiększonej do 1901 cm3. Nowy, chłodzony powietrzem V-twin ma zmiażdżyć konkurencję potężnym momentem obrotowym - 168 Nm robi wrażenie! Thunder Stroke 116 trafi do kilku modeli: 

REKLAMA
  • Springfield Dark Horse
  • Chieftain
  • Chieftain Dark Horse
  • Chieftain Limited
  • Chieftain Elite
  • Roadmaster
  • Roadmaster Dark Horse

Zobacz też: Punkty karne online: jak sprawdzić ich ilość? Kiedy się kasują?

Ride Command

Indian zapowiedział też wprowadzenie nowej wersji systemu multimedialnego Ride Command. Sterowany za pomocą 7-calowego dotykowego ekranu system będzie zarządzany przez  4-rdzeniowy procesor - efekt? Jeszcze szybsza obsługa. Wśród nowych funkcji znajdą się między innymi informacje o ruchu drogowym wyświetlane w czasie rzeczywistym oraz prognoza pogody.

Roadmaster Dark Horse

Roadmaster to jeden z najbardziej rozpoznawalnych motocykli turystycznych Indiana. Nowością na rok 2020 jest wersja Dark Horse. Czarny mat świetnie kontrastuje z chromowanymi dodatkami - to robi robotę! Do tego dochodzą bardziej opływowe owiewki i duże 19-calowe przednie koło. Emocje zapewnia nowy silnik Thunder Stroke 116, a komfort m.in. podgrzewane manetki i elektrycznie regulowana przednia szyba.

Spriengfield Dark Horse

Trudno w to uwierzyć, ale klasyczny bagger w mrocznym wydaniu, czyli Indian Springfield Dark Horse został pokazany światu w 2018 roku. Nic dziwnego, że przyszedł czas na zmiany. Wymieniono mu serce (Thunder Stroke 116), ale na tym nie koniec - nowe są również kufry, kierownica o szerokości 12-cali. Zmieniono także czarne wykończenie.

Zobacz też: Jak dobrze znasz SLANG motocyklowy? [QUIZ]

Chieftain Elite

Tak samo jak w ubiegłych latach Indian Chieftain Elite pozostaje luksusowym baggerem łączącym w sobie stylowy wygląd, nowoczesne rozwiązania i dobre osiągi. Maszyna otrzyma bardziej opływowe owiewki i nowe kufry, a do napędu będzie służyl oczywiście silnik Thunder Stroke 116. Co ciekawe, ulepszono też system audio - głośniki Chiefa grają teraz lepiej i o 50% głośniej. Motocykl dostępny będzie w nowym malowaniu o dość długiej nazwie: Thunder Black Vivid Crystal over Wildfire Candy.

Zmiany nie ominęły również modeli Chief Dark Horse i Chief Vintage, które otrzymają taką samą ramę jak model Springfield. Oznacza to, będą teraz stabilniejsze i będą dysponować regulacją tylnego zawieszenia.

 

 

zobacz galerię

Zobacz również:
Tak, tak, to wcale nie jest żart. 25 lat temu, w listopadzie 1994 roku, na rynku pojawił się pierwszy numer „Motocykla”. Przez tych 300 miesięcy świat przyspieszył, podobnie jak współczesne motocykle. Przez 2,5 dekady przygotowaliśmy dla Ciebie 299 numerów naszego magazynu.
ZOBACZ WIĘCEJ

Komentarze

 
DODAJ KOMENTARZ
REKLAMA
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij