Polityka prywatności - poznaj szczegóły » [ X ]
PODZIEL SIĘ


OCEŃ

Nowości Suzuki 2013

Choć może nie tego spodziewali się fani "Sokoła Wędrownego" Hayabusa dostała tylko (lub aż) hamulce Brembo Monobloc z ABS-em. Na nową Haykę przyjdzie jeszcze poczekać.

Hajka dostała hamulce Brembo Monobloc, które w ubiegłym roku trafiły do GSX-Rów. To dobrze bo pojawiały się głosy, że w Hayabusie przydałyby się lepsze hamulce. Dodatkowo, a może przede wszystkim Hayabusa została wyposażona w ABS. To interesujący krok bo przecież Suzuki do tej pory broniło się rękoma i nogami przed wprowadzaniem takich systemów w swoich sportowych motocyklach.

Odświeżony został też Burgman 650. Delikatnym zmianom poddana została stylistyka i dopracowany został system zasilania. Suzuki zapowiedziało że teraz spalanie będzie o 15% niższe niż we wcześniejszym modelu. Oprócz tych dwóch modeli na stoisku Suzuki pojawiły się również Intruder C1500T i Milion Edition GSX-R 1000, oraz prototyp V-Stroma 1000, które opisywaliśmy już wcześniej. Poniżej galerie wszystkich nowych motocykli Suzuki.

Hajka dostała hamulce Brembo Monobloc, które w ubiegłym roku trafiły do GSX-Rów. To dobrze bo pojawiały się głosy, że w Hayabusie przydałyby się lepsze hamulce. Dodatkowo, a może przede wszystkim Hayabusa została wyposażona w ABS. To interesujący krok bo przecież Suzuki do tej pory broniło się rękoma i nogami przed wprowadzaniem takich systemów w swoich sportowych motocyklach.

Odświeżony został też Burgman 650. Delikatnym zmianom poddana została stylistyka i dopracowany został system zasilania. Suzuki zapowiedziało że teraz spalanie będzie o 15% niższe niż we wcześniejszym modelu. Oprócz tych dwóch modeli na stoisku Suzuki pojawiły się również Intruder C1500T i Milion Edition GSX-R 1000, oraz prototyp V-Stroma 1000, które opisywaliśmy już wcześniej. Poniżej galerie wszystkich nowych motocykli Suzuki.

zobacz galerię

Zobacz również:
Poznaj nową oponę sportowo-turystyczną firmy METZELER - ROADTEC 01. Opracowana by zaoferować motocyklistom wysoki poziom przyczepności w różnych warunkach pogodowych. Zarówno na suchej jak i mokrej nawierzchni, a także w zmiennych warunkach oraz na nawierzchniach o niskiej przyczepności. ROADTEC™ 01 oferuje przebiegi na porównywalnym poziomie w odniesieniu do swojego segmentu dzięki bardziej jednorodnemu zużyciu oraz dużej stabilności, zarówno przy dużych prędkościach, jak i przy w pełni obciążonym motocyklu.
ZOBACZ WIĘCEJ

Komentarze

 
DODAJ KOMENTARZ