REKLAMA

Nowy Benelli Imperiale 400. Zgodny z euro 5 i nadal elegancki

Benelli zaprezentowało zaktualizowany model Imperiale 400. Klasyk dostosowano przede wszystkim do normy euro 5, ale dopracowano również kilka szczegółów stylistycznych, dzięki czemu nowy model prezentuje się jeszcze bardziej elegancko niż poprzednik.

Benelli Imperiale 2021 Benelli

Za napędzanie Imperiale 400 nadal odpowiada chłodzony powietrzem singiel o pojemności 374 cm3 i nienachalnej mocy 21 KM, osiąganej przy 5500 obr/min. Maksymalny moment obrotowy wynosi 29 Nm i jest dostępny przy 4500 obr/min. Imperiale 400 świetnie nadaje się zatem do spokojnej, relaksującej jazdy – szczególnie w warunkach miejskich, gdzie łatwo docenić jego poręczność.

Benelli Imperiale 2021Benelli
Benelli Imperiale 2021Benelli

Konstrukcja motocykla opiera się na podwójnej ramie kołyskowej rurowo-płytowej. Przód obsługiwany jest przez widelec o średnicy 41 mm i 121-mm skoku, tył przez dwa amortyzatory o skoku 55 mm. Za hamowanie odpowiada pojedyncza 300-mm tarcza hamulcowa z 2-tłoczkowym zaciskiem z przodu oraz i 240-mm tarcza z tyłu. Koła mają średnicę 19 cali (przód) i 18 cali (tył).

Benelli Imperiale 2021Benelli
Benelli Imperiale 2021Benelli

Na zbiorniku paliwa znalazło się wypukłe logo producenta. Motocykl z tego rocznika dostępny będzie w kolorach czarnym i srebrnym. Cena nowego Imperiale to 16 800 zł.

Przeczytaj także: Benelli Imperiale 400 - test

Zobacz również:
Triumph wraz z Williams Advanced Engineering pracuje nad motocyklem elektrycznym. TE-1 nabiera kształtów!
ZOBACZ WIĘCEJ

Komentarze

 
DODAJ KOMENTARZ
REKLAMA