[ X ]

Drogi Użytkowniku,

W związku z tym, że począwszy od dnia 25.05.2018 r. na terenie Polski obowiązują nowe przepisy regulujące kwestie ochrony Państwa danych osobowych, Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), (dalej zwane RODO), Motor-Presse Polska sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu (53-238) przy ul. Ostrowskiego 7, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia – Fabrycznej we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS: 0000151026, NIP: 8990026326, REGON: 930327847 o kapitale zakładowym w wysokości 2.860.000,00 złotych zachęcamy do zapoznania się ze zaktualizowaną treścią "Polityki prywatności" naszych Serwisów. Znajdują się w niej szczegółowe informacje na temat zasad przetwarzania danych osobowych na naszych stronach internetowych.

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu) z wykorzystaniem domyślnych ustawień przeglądarki internetowej w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Motor-Presse Polska Sp. z o. o oraz naszych Zaufanych Partnerów do celów marketingowych, w szczególności na potrzeby wyświetlania reklam dopasowanych do Twoich zainteresowań i preferencji. Pamiętaj, że wyrażenie zgody jest dobrowolne. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres zmieniając ustawienia plików cookies w przeglądarce.

Kontynuuj przeglądanie

REKLAMA
REKLAMA
PODZIEL SIĘ


OCEŃ
5.0

Nowy FTR 1200 - flat trackowy Indian

Potężny silnik V2, kratownicowa rama i konstrukcja inspirowana flat trackiem. Jak wam się podoba nowy Indian FTR 1200?

FTR, czyli Flat Track Race

W 2017 roku podczas mediolańskich targów EICMA, Indian zaprezentował prototyp -  FTR 1200 Custom. Maszyna wzbudziła wśród publiczności niemałe zainteresowanie. To był szok! Indian zmienił klimaty i ze świata cruiserów teleportował się do świata scramblerów. A wszystko przez bijące rekordy popularności w USA wyścigi flat track. Swoją drogą ekipa czerwonoskórych w tym sezonie srogo łoi tam skórę Harleyowi.

Wczoraj zobaczyliśmy na własne oczy nowy motocykl - FTR 1200. Na szczęście wersja produkcyjna niewiele się zmieniła w porównaniu z prototypem. To lubimy!

REKLAMA

FTR 1200 w szczegółach:

  • Silnik: V2, 1203 cm3, 120 KM i 115 Nm
  • Radialne zaciski Brembo Monobloc M4.32 (dwie tarcze 320 mm),
  • Widelec upside-down, bez regulacji (śr. goleni 43 mm, skok 150 mm),
  • Masa 221 kg na sucho,
  • Bak pod siedzeniem (lepszy środek ciężkości),
  • Kratownicowa rama ze stalowych rur
  • W pełni LED-owe światła,
  • Opony Dunlop DT3-R (bieżnik jak w flat trackowych maszynach),
  • Tempomat,
  • Gniazdko USB,

Dodatkowo wersja S wyposażona jest w:

  • Kolorowy, dotykowy wyświetlacz o przekątnej 4,3 cala,
  • Możliwość połączenia ze smartfonem (bluetooth),
  • Widelec upside-down z pełną regulacją (śr. goleni 43 mm, skok 150 mm),
  • Kontrola trakcji oraz kontrola wheelie,
  • Trzy mapy zapłonu (Sport, Standard, Rain)

 

Tak wygląda FTR 1200:

 

Indian reklamuje FTR-a jako motocykl typu street tracker, ale nam maszyna bardzo przypomina scramblera. Jego bezpośrednim konkurentem będzie BMW R nineT Scrambler, zaprezentowany pod koniec zeszłego roku Ducati Scrambler 1100 oraz zapowiadany przez Triumpha Scrambler 1200. Widać, że w tym segmencie sporo się będzie działo!

FTR 1200 za oceanem kosztuje 12 999 $, czyli ok. 48 000 zł (wersja S 14 999 $ - ok. 55 000 zł). Obawiamy się, że w Polsce będzie nieco droższy.

Nowego Indiana można kupić w czterech malowaniach: Race-Replica, Titanium Metallic over Thunder Black Pearl, Red over Steel Gray i Thunder Black.

Uwaga! Dobra wiadomość dla posiadaczy prawa jazdy A2. FTR będzie dostępny również w wersji o ograniczonej mocy. 

 

zobacz galerię

Zobacz również:
Fanatycy MotoGP i Valentino Rossiego w przyszłym roku zostaną całkowicie rozpieszczeni przez Yamahę. Niedawno pisaliśmy o replikach Aeroxa i R125. Teraz przyszedł czas na flagowego przecinaka kamertonów.
ZOBACZ WIĘCEJ

Komentarze

 
DODAJ KOMENTARZ
REKLAMA