[ X ]

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu), wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych na zasadach wskazanych w "Polityce prywatności"

Kontynuuj przeglądanie

REKLAMA
REKLAMA
PODZIEL SIĘ


OCEŃ
5.0

Nowy FTR 1200 - flat trackowy Indian

Potężny silnik V2, kratownicowa rama i konstrukcja inspirowana flat trackiem. Jak wam się podoba nowy Indian FTR 1200?

FTR, czyli Flat Track Race

W 2017 roku podczas mediolańskich targów EICMA, Indian zaprezentował prototyp -  FTR 1200 Custom. Maszyna wzbudziła wśród publiczności niemałe zainteresowanie. To był szok! Indian zmienił klimaty i ze świata cruiserów teleportował się do świata scramblerów. A wszystko przez bijące rekordy popularności w USA wyścigi flat track. Swoją drogą ekipa czerwonoskórych w tym sezonie srogo łoi tam skórę Harleyowi.

Wczoraj zobaczyliśmy na własne oczy nowy motocykl - FTR 1200. Na szczęście wersja produkcyjna niewiele się zmieniła w porównaniu z prototypem. To lubimy!

REKLAMA

FTR 1200 w szczegółach:

  • Silnik: V2, 1203 cm3, 120 KM i 115 Nm
  • Radialne zaciski Brembo Monobloc M4.32 (dwie tarcze 320 mm),
  • Widelec upside-down, bez regulacji (śr. goleni 43 mm, skok 150 mm),
  • Masa 221 kg na sucho,
  • Bak pod siedzeniem (lepszy środek ciężkości),
  • Kratownicowa rama ze stalowych rur
  • W pełni LED-owe światła,
  • Opony Dunlop DT3-R (bieżnik jak w flat trackowych maszynach),
  • Tempomat,
  • Gniazdko USB,

Dodatkowo wersja S wyposażona jest w:

  • Kolorowy, dotykowy wyświetlacz o przekątnej 4,3 cala,
  • Możliwość połączenia ze smartfonem (bluetooth),
  • Widelec upside-down z pełną regulacją (śr. goleni 43 mm, skok 150 mm),
  • Kontrola trakcji oraz kontrola wheelie,
  • Trzy mapy zapłonu (Sport, Standard, Rain)

 

Tak wygląda FTR 1200:

 

Indian reklamuje FTR-a jako motocykl typu street tracker, ale nam maszyna bardzo przypomina scramblera. Jego bezpośrednim konkurentem będzie BMW R nineT Scrambler, zaprezentowany pod koniec zeszłego roku Ducati Scrambler 1100 oraz zapowiadany przez Triumpha Scrambler 1200. Widać, że w tym segmencie sporo się będzie działo!

FTR 1200 za oceanem kosztuje 12 999 $, czyli ok. 48 000 zł (wersja S 14 999 $ - ok. 55 000 zł). Obawiamy się, że w Polsce będzie nieco droższy.

Nowego Indiana można kupić w czterech malowaniach: Race-Replica, Titanium Metallic over Thunder Black Pearl, Red over Steel Gray i Thunder Black.

Uwaga! Dobra wiadomość dla posiadaczy prawa jazdy A2. FTR będzie dostępny również w wersji o ograniczonej mocy. 

 

zobacz galerię

Zobacz również:
Najnowszy numer miesięcznika „Motocykl” właśnie trafił do sprzedaży. Jak zwykle na jego łamach pojawi się sporo interesujących artykułów. Oto przedsmak tego co dla was przygotowaliśmy!
ZOBACZ WIĘCEJ

Komentarze

 
DODAJ KOMENTARZ
REKLAMA
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij