[ X ]

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu), wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych na zasadach wskazanych w "Polityce prywatności"

Kontynuuj przeglądanie

REKLAMA
REKLAMA
PODZIEL SIĘ


OCEŃ
5.0

Nowy FTR 1200 - flat trackowy Indian

Potężny silnik V2, kratownicowa rama i konstrukcja inspirowana flat trackiem. Jak wam się podoba nowy Indian FTR 1200?

FTR, czyli Flat Track Race

W 2017 roku podczas mediolańskich targów EICMA, Indian zaprezentował prototyp -  FTR 1200 Custom. Maszyna wzbudziła wśród publiczności niemałe zainteresowanie. To był szok! Indian zmienił klimaty i ze świata cruiserów teleportował się do świata scramblerów. A wszystko przez bijące rekordy popularności w USA wyścigi flat track. Swoją drogą ekipa czerwonoskórych w tym sezonie srogo łoi tam skórę Harleyowi.

Wczoraj zobaczyliśmy na własne oczy nowy motocykl - FTR 1200. Na szczęście wersja produkcyjna niewiele się zmieniła w porównaniu z prototypem. To lubimy!

REKLAMA

FTR 1200 w szczegółach:

  • Silnik: V2, 1203 cm3, 120 KM i 115 Nm
  • Radialne zaciski Brembo Monobloc M4.32 (dwie tarcze 320 mm),
  • Widelec upside-down, bez regulacji (śr. goleni 43 mm, skok 150 mm),
  • Masa 221 kg na sucho,
  • Bak pod siedzeniem (lepszy środek ciężkości),
  • Kratownicowa rama ze stalowych rur
  • W pełni LED-owe światła,
  • Opony Dunlop DT3-R (bieżnik jak w flat trackowych maszynach),
  • Tempomat,
  • Gniazdko USB,

Dodatkowo wersja S wyposażona jest w:

  • Kolorowy, dotykowy wyświetlacz o przekątnej 4,3 cala,
  • Możliwość połączenia ze smartfonem (bluetooth),
  • Widelec upside-down z pełną regulacją (śr. goleni 43 mm, skok 150 mm),
  • Kontrola trakcji oraz kontrola wheelie,
  • Trzy mapy zapłonu (Sport, Standard, Rain)

 

Tak wygląda FTR 1200:

 

Indian reklamuje FTR-a jako motocykl typu street tracker, ale nam maszyna bardzo przypomina scramblera. Jego bezpośrednim konkurentem będzie BMW R nineT Scrambler, zaprezentowany pod koniec zeszłego roku Ducati Scrambler 1100 oraz zapowiadany przez Triumpha Scrambler 1200. Widać, że w tym segmencie sporo się będzie działo!

FTR 1200 za oceanem kosztuje 12 999 $, czyli ok. 48 000 zł (wersja S 14 999 $ - ok. 55 000 zł). Obawiamy się, że w Polsce będzie nieco droższy.

Nowego Indiana można kupić w czterech malowaniach: Race-Replica, Titanium Metallic over Thunder Black Pearl, Red over Steel Gray i Thunder Black.

Uwaga! Dobra wiadomość dla posiadaczy prawa jazdy A2. FTR będzie dostępny również w wersji o ograniczonej mocy. 

 

zobacz galerię

Zobacz również:
Yamaha jak dotąd nie zapowiadała specjalnie jakichś wyjątkowych nowości na przyszły rok, oczywiście poza "nową" R1 z kontrolą trakcji. A tu się okazuje że dość przykurzone już pogłoski o nowym T-Maxie stały się prawdą.
ZOBACZ WIĘCEJ

Komentarze

 
DODAJ KOMENTARZ
REKLAMA