Polityka prywatności - poznaj szczegóły » [ X ]
PODZIEL SIĘ


OCEŃ

Nowy GSX-R 1000

Nowy Gixxer 1000 nie okazał się rewolucyjnym krokiem naprzód i trudno wierzyć, że dzięki tym poprawkom GSX-R będzie mógł dotrzymać kroku całej reszcie świty Superbike'ów.

Wszak konkurencja też nie śpi i poczynając od Yamahy która dorzuciła kontrolę trakcji, kończąc na poprawionym BMW i zupełnie nowym Ducati 1199 Panigale Suzuki nie wygląda na tym tle wyjątkowo dobrze.

Nowy GSX-R przeszedł niewielkie zmiany w silniku, polegające na obniżeniu spalania i poprawieniu przyspieszenia. nowy stopień sprężania to 12.9:1 zamiast 12.8:1. Motocykl jest o 2 kg lżejszy. to zasługa pojedynczego zamiast podwójnego wydechu, lżejszej przedniej oponie i ośce. Nowe są hamulce, teraz Brembo Monobloc. Cieńsze są tarcze hamulcowe, a widelec jest teraz czarny, o 7 mm krótszy. Przez tą zmianę skok zawieszenia zmniejszył się o 5 mm. Inne bajery to skórzane siedzenie o "wysokiej przyczepności", obrotomierz w kolorze czarnym zamiast szarego, czerwone paski na felgach i nieco bardziej niebieskie malowania. Ufff... Szału nie ma, ale w dobie kryzysu dobre i to. Może w przyszłym roku Suzuki pokaże coś naprawdę nowego.

{% image id=80748 align=left x=590 y=0 %}

{% image id=80749 align=left x=590 y=0 %}

{% image id=80750 align=left x=590 y=0 %}{% image id=80751 align=left x=590 y=0 %}{% image id=80752 align=left x=590 y=0 %}{% image id=80753 align=left x=590 y=0 %}{% image id=80754 align=left x=590 y=0 %}{% image id=80755 align=left x=590 y=0 %}

Zobacz również:
Co Anglicy sądzą o elektryczny Harley'u? Sam zobacz.
ZOBACZ WIĘCEJ

Komentarze

 
DODAJ KOMENTARZ