REKLAMA

Nowy Triumph Sprint GT 1050

Triumph Sprint ST 1050 to bardzo udany motocykl sportowo-turystyczny. Choć od jego premiery minęło już pięć lat, wciąż jest popularny. Właśnie został zaprezentowany jego następca Sprint GT, czyli w domyśle bardziej turystyczna wersja tego motocykla.

Sprint GT wciąż napędzany jest tym samym, dobrze znanym silnikiem o pojemności 1050 cm3. Silnik został odświeżony, co poskutkowało wzrostem maksymalnej mocy i momentu obrotowego odpowiednio o 5 KM i 5 Nm. Motocykl osiąga teraz 130 KM przy 9,200 obr/min i 108 Nm które są dostępne już przy 6300 obr/min czyli o 1200 obr/min niżej niż w wersji ST.

Odświeżony został również design motocykla. Największa zmiana to tłumik poprowadzony nisko z prawej strony (wcześniej pod siedzeniem). Zmieniona została również lampa, a owiewki przestylizowano. Do motocykla w standardzie dodany będzie zestaw kufrów bocznych i seryjny ABS. Topcase z 12 voltowym gniazdem w opcji.

REKLAMA

REKLAMA

Sprint GT wciąż napędzany jest tym samym, dobrze znanym silnikiem o pojemności 1050 cm3. Silnik został odświeżony, co poskutkowało wzrostem maksymalnej mocy i momentu obrotowego odpowiednio o 5 KM i 5 Nm. Motocykl osiąga teraz 130 KM przy 9,200 obr/min i 108 Nm które są dostępne już przy 6300 obr/min czyli o 1200 obr/min niżej niż w wersji ST.

Odświeżony został również design motocykla. Największa zmiana to tłumik poprowadzony nisko z prawej strony (wcześniej pod siedzeniem). Zmieniona została również lampa, a owiewki przestylizowano. Do motocykla w standardzie dodany będzie zestaw kufrów bocznych i seryjny ABS. Topcase z 12 voltowym gniazdem w opcji.

zobacz galerię

Zobacz również:
Już jutro, 19 stycznia, Harley-Davidson zaprezentuje motocykle na sezon 2021, w tym jeden z najbardziej oczekiwanych – pierwsze historii firmy turystyczne enduro Pan America. Aby wziąć udział w prezentacji, trzeba zarejestrować się na stronie producenta.
ZOBACZ WIĘCEJ

Komentarze

 
DODAJ KOMENTARZ
REKLAMA