Triumph Sprint ST 1050 to bardzo udany motocykl sportowo-turystyczny. Choć od jego premiery minęło już pięć lat, wciąż jest popularny. Właśnie został zaprezentowany jego następca Sprint GT, czyli w domyśle bardziej turystyczna wersja tego motocykla.
Sprint GT wciąż napędzany jest tym samym, dobrze znanym silnikiem o pojemności 1050 cm3. Silnik został odświeżony, co poskutkowało wzrostem maksymalnej mocy i momentu obrotowego odpowiednio o 5 KM i 5 Nm. Motocykl osiąga teraz 130 KM przy 9,200 obr/min i 108 Nm które są dostępne już przy 6300 obr/min czyli o 1200 obr/min niżej niż w wersji ST.
Odświeżony został również design motocykla. Największa zmiana to tłumik poprowadzony nisko z prawej strony (wcześniej pod siedzeniem). Zmieniona została również lampa, a owiewki przestylizowano. Do motocykla w standardzie dodany będzie zestaw kufrów bocznych i seryjny ABS. Topcase z 12 voltowym gniazdem w opcji.
REKLAMA
REKLAMA
Sprint GT wciąż napędzany jest tym samym, dobrze znanym silnikiem o pojemności 1050 cm3. Silnik został odświeżony, co poskutkowało wzrostem maksymalnej mocy i momentu obrotowego odpowiednio o 5 KM i 5 Nm. Motocykl osiąga teraz 130 KM przy 9,200 obr/min i 108 Nm które są dostępne już przy 6300 obr/min czyli o 1200 obr/min niżej niż w wersji ST.
Odświeżony został również design motocykla. Największa zmiana to tłumik poprowadzony nisko z prawej strony (wcześniej pod siedzeniem). Zmieniona została również lampa, a owiewki przestylizowano. Do motocykla w standardzie dodany będzie zestaw kufrów bocznych i seryjny ABS. Topcase z 12 voltowym gniazdem w opcji.
Już jutro, 19 stycznia, Harley-Davidson zaprezentuje motocykle na sezon 2021, w tym jeden z najbardziej oczekiwanych – pierwsze historii firmy turystyczne enduro Pan America. Aby wziąć udział w prezentacji, trzeba zarejestrować się na stronie producenta.
Poza legendarnym BMW GS Challenge, który odbędzie się we wrześniu bieżącego roku, w sezonie 2021 wystartuje także cykl off-roadowych imprez rozgrzewkowych! Pierwsza z nich zaplanowana jest na 15 maja, i odbędzie się w Częstochowie.
Benelli zaprezentowało zaktualizowany model Imperiale 400. Klasyk dostosowano przede wszystkim do normy euro 5.
REKLAMA
Ups... widzimy, że masz AdBlocka.
Nasz serwis jest dostępny całkowicie bezpłatnie, ale żeby taki mógł pozostać, musimy wyświetlać na nim reklamy. Jeśli cenisz naszą pracę, dodaj tę stronę do wyjątków. Nie musisz wchodzić w ustawienia przeglądarki. Wystarczy kliknąć poniżej.
Komentarze