Polityka prywatności - poznaj szczegóły » [ X ]
PODZIEL SIĘ


OCEŃ

Nowy Triumph Sprint GT 1050

Triumph Sprint ST 1050 to bardzo udany motocykl sportowo-turystyczny. Choć od jego premiery minęło już pięć lat, wciąż jest popularny. Właśnie został zaprezentowany jego następca Sprint GT, czyli w domyśle bardziej turystyczna wersja tego motocykla.

Sprint GT wciąż napędzany jest tym samym, dobrze znanym silnikiem o pojemności 1050 cm3. Silnik został odświeżony, co poskutkowało wzrostem maksymalnej mocy i momentu obrotowego odpowiednio o 5 KM i 5 Nm. Motocykl osiąga teraz 130 KM przy 9,200 obr/min i 108 Nm które są dostępne już przy 6300 obr/min czyli o 1200 obr/min niżej niż w wersji ST.

Odświeżony został również design motocykla. Największa zmiana to tłumik poprowadzony nisko z prawej strony (wcześniej pod siedzeniem). Zmieniona została również lampa, a owiewki przestylizowano. Do motocykla w standardzie dodany będzie zestaw kufrów bocznych i seryjny ABS. Topcase z 12 voltowym gniazdem w opcji.

Sprint GT wciąż napędzany jest tym samym, dobrze znanym silnikiem o pojemności 1050 cm3. Silnik został odświeżony, co poskutkowało wzrostem maksymalnej mocy i momentu obrotowego odpowiednio o 5 KM i 5 Nm. Motocykl osiąga teraz 130 KM przy 9,200 obr/min i 108 Nm które są dostępne już przy 6300 obr/min czyli o 1200 obr/min niżej niż w wersji ST.

Odświeżony został również design motocykla. Największa zmiana to tłumik poprowadzony nisko z prawej strony (wcześniej pod siedzeniem). Zmieniona została również lampa, a owiewki przestylizowano. Do motocykla w standardzie dodany będzie zestaw kufrów bocznych i seryjny ABS. Topcase z 12 voltowym gniazdem w opcji.

zobacz galerię

Zobacz również:
Poznaj nową oponę sportowo-turystyczną firmy METZELER - ROADTEC 01. Opracowana by zaoferować motocyklistom wysoki poziom przyczepności w różnych warunkach pogodowych. Zarówno na suchej jak i mokrej nawierzchni, a także w zmiennych warunkach oraz na nawierzchniach o niskiej przyczepności. ROADTEC™ 01 oferuje przebiegi na porównywalnym poziomie w odniesieniu do swojego segmentu dzięki bardziej jednorodnemu zużyciu oraz dużej stabilności, zarówno przy dużych prędkościach, jak i przy w pełni obciążonym motocyklu.
ZOBACZ WIĘCEJ

Komentarze

 
DODAJ KOMENTARZ
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij