Nowy Triumph Street Triple w trzech wersjach

Brytyjski rozrabiaka powraca. Nowy Street Triple będzie większy, mocniejszy i dostępny w trzech pakietach, różniących się między innymi mocą!

Nowe Triumphy Street Triple 2017 Triumph
Nowe Triumphy Street Triple 2017

Street Triple to jeden z naszych ulubieńców w gamie motocykli Triumph. Od kilku lat jednak niewiele się zmienił więc przyszedł czas na nowy model. Street jest teraz większy, mocniejszy i bardziej wypasiony. Do tego możesz wybierać z trzech dostępnych wersji: podstawowej S, wyższej R i najwyższej RS!

Nowy Street Triple jest lżejszy od swojego poprzednika (166 kg na sucho), ma też większą pojemność 765 cm3, dzięki której urosła także moc i poprawiły się osiągi; a także poprawione zawieszenia i sporo ciekawych dodatków w wyższych wersjach wyposażenia.

Dla przykładu podstawowa wersja S, oprócz nowego wyglądu ma 113 KM i 73 Nm, seryjny ABS i wyłączaną kontrolę trakcji, hamulce Nissin, a także dwa tryby jazdy Road i Rain, nowe zegary i wahacz. Zawieszenia to Showa (z przodu Big Piston Fork, a z tyłu pojedynczy amortyzator)

Nieco wyższa wersja R jest już zdecydowanie bardziej wypasiona: ABS można wyłączyć, trybów jazdy jest więcej (Rain, Road, Sport i Rider), sprzęgło jest antyhoppingowe, Hamulce to Brembo M4.32, a dodatkowo jest bardziej zaawansowany komputer pokładowy, sprzężony z 5-calowym, kolorowym wyświetlaczem TFT i sterowaniem za pomocą 5-kierunkowego joysticka/przełącznika na kierownicy, samowyłączające się kierunkowskazy, światła dzienne LED i parę dodatków stylistycznych. No i oczywiście wyższa moc i moment obrotowy (118 KM i 77 Nm).

Najwyższa półka Street Triple'a, czyli Street Triple RS do wspomnianego wyżej wyposażenia wersji R dodaje jeszcze: quickshifter, laptimer, dodatkowy tryb jazdy Track, kolejne 5 KM i stylistyczne ekstrasy - spojler pod silnikiem, nakładkę na siedzenie pasażera, fajniejsze malowania i detaliki. Tylny amortyzator zastępuje Ohlins STX40, przedni widelec ma pełną regulację, a hamulce to Brembo M50.

Nie znamy szczegółów cenowych, ale z uwagi na wzrost pojemności i wyższy poziom wyposażenia seryjnego obstawiamy, że cenowo Street triple będzie stał na poziomie 40 000+ za podstawową wersję, do ponad 50 000 zł za najbogatszą wersję RS. A może Triumph zaskoczy nas i będzie rywalizował cenowo z japońskimi motocyklami?


Zobacz również:
REKLAMA